beantwoord

contractovername en verlenging

  • 2 June 2021
  • 1 reactie
  • 902 x bekeken

Hi!

 

ik wil graag mijn abonnement verlengen met een nieuw toestel, maar nu zag ik dat mijn abonnement nog op de naam van mijn moeder stond. Ik kreeg een mail dat het tot 10 werkdagen kan duren voordat deze contract overnamen behandeld wordt, maar ik ga op vakantie en zou dan graag mijn nieuwe toestel meenemen. Heeft iemand ervaringen met hoe snel deze procedure normaal duurt? want ik zou heel graag mijn nieuwe toestel meenemen op vakantie!

 

groetjes!

icon

Beste antwoord door eric 2 June 2021, 16:37

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Vroeger was deze periode tot een maand. Dus 10 dagen klinkt heel realistisch. Er komen toch wel wat documenten bij kijken en dat is een handmatig proces.

Let op dat contractovername alleen kan als het abonnement alleen nog een SIMonly is (dus een eventueel toestel is al afbetaald). ALs dit proces achter de rug is en het abonnement is buiten de eerste contractsperiode, dan kun je verlengen met een toestel. Op jouw naam/geboortedatum zal dan een kredietcheck plaatsvinden en als je meer dan €250 euro leent krijg jij een BKR registratie. Let hierop mocht je b.v. nog eens een huis gaan kopen.