beantwoord

contract verlengen lukt niet door niet goed verwerkt retour

  • 7 April 2021
  • 25 reacties
  • 290 x bekeken

Ik zit al twee en halve week te wachten dat ik mijn contract weer kan verlengen en schijnt wat fout te gaan bij tele2 en daar is de klant de dupe van. Heel vervelend terwijl ze een mailtje sturen je kan verlengen. Krijgt steeds andere antwoorden zelfs dat het wordt geregeld. Nou dus niet in dit geval. Dus ik hoop dat er iemand hier wat aan kan doen nadat ik wel 10 personen aan de lijn heb gehad en verschillende afdelingen.

icon

Beste antwoord door Bengel 15 April 2021, 17:55

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

25 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Van wanneer tot wanneer loopt je huidige contract volgens jou?

Tot 25 juni maar kreeg al een tijdje geleden bericht dat ik kon verlengen 4 maanden van te voren. Maar nadat ik een toestel had terug gestuurd wat niet goed was. Heb ik een mailtje gekregen toestel ontvangen abonnement stop gezet en u kunt weer verlengen. Nou dat werkt niet en tele2 snapt het ook niet anders was het wel opgelost

Reputatie 7
Badge +12

Blijkbaar is de retourzending toch nog niet volledig verwerkt.De klantenservice is de enigste die je kan helpen met verlengingen. Andere klanten hier op het forum kunnen niet in systemen.

Daar was ik al twee keer mee door verbonden maar die kwamen er ook niet uit. En wist dat ik hier niet geholpen kon worden maar wou het gewoon even kwijt hoe het gaat

Reputatie 7

Wat lukt er niet met verlengen? Loopt het bestelproces op de website vast, wordt de bestelling afgekeurd, kom je niet door een (BKR) controle heen, etc?

Nee alles was goed zelfs mail gekregen nadat ik telefoon had terug gestuurd dat alles goed was en weer kon verlengen maar er schijnt ergens wat fout te zitten in het systeem niet verwerkt hadden ze het er nu over. Daarom regelmatig gebeld maar ze weten waarschijnlijk niet hoe het moet.

Zie info

Reputatie 7

We lezen af en toe wat problemen met het verwerken van een annulering, een Tele2 moderator kan nakijken of navragen wat er niet goed gaat en de juiste afdeling contacten.

Reputatie 6
Badge +2

Hey @Bengel,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw verlenging.

Super tof dat je weer wilt verlengen bij ons! Als ik het goed begrijp heb je een toestel besteld en deze was niet in orde en die heb je retour gestuurd. Nu wil je toch weer verlengen en dat lukt niet. Geen zorgen! We gaan dit voor je rechtzetten. Ik heb meteen jouw gegevens erbij gepakt en ik zie dat jouw retour helemaal is afgehandeld maar dat het er in een andere systeem een status moet worden gewijzigd. Ik ga dit meteen voor je uitzoeken en ervoor zorgen dat je zo snel mogelijk kan verlengen. Mijn verwachting is dat dit begin volgende week weer kan!

Als je hier vragen over hebt, stel ze dan gerust. We staan voor je klaar!

Ik zou vandaag ook terug gebeld worden dat het geregeld zou zijn maar tot nu toe nog niks gehoord. Hoor alleen maar ligt bij een andere afdeling. Regelmatig werd ik doorgeschakeld maar ben nog geen stap verder. En nu misschien weer volgende week wat er fout gaat bij jullie weet ik niet maar heb het idee dat ik nog steeds niet wordt geholpen maar alles steeds wordt vooruit geschoven.

Reputatie 6
Badge +2

Hoi Bengel,

Dat is niet de bedoeling. Ik heb een ticket aangemaakt bij onze IT afdeling en vanmiddag heb ik een bespreking waarin wij jouw case behandelen. Ik beloof je dat we er alles aan doen om dit zo snel mogelijk op te lossen!

Ja sorry maar dit wordt al twee weken gezegd en het wordt niet opgelost. Dus ben benieuwd wat er nu weer uitkomt hopelijk hoef ik niet te blijven bellen zodat het vandaag eens geregeld wordt.

@Cas van Tele2 wat is er uit het overleg gekomen kan nog steeds niet verlengen. Is het echt zo moeilijk om een vinkje aan te zetten zodat het wel mogelijk is. Ik hoor alleen maar dat het bij jullie ligt. En hoopte dat het nu toch geregeld zou zijn. Heel jammer dat het zo moeilijk moet gaan.

Reputatie 7

Inderdaad heel vervelend en ik denk dat het niet zo simpel is als een vinkje zetten. Ze moeten eerst onderzoeken wat de oorzaak is om die te kunnen wegnemen. Heel vervelend, ik hoop dat ze het snel vinden en @Cas van Tele2 met een update komt.

Nou als ik belt en ze zeggen tegen mij ik kom niet verder in het systeem maar zie dat hij nog niet is vrijgegeven dus zal het doorzetten en die persoon was niet de enigste die dat had gezegd. En na drie weken nog niet is geregeld heb ik er weinig vertrouwen in dat het goed gaat komen.

ik wacht sinds 25 februari met hetzelfde probleem en niemand die het op kan lossen

Ja vervelend maar ik denk dat ik het maar uitgebreid op de media zetten. Kijken hoeveel mensen dit hebben bij tele2. Volgens mij kan het toch niet zo moeilijk zijn als ze zelf bericht sturen u kunt verlengen. Ben al jaren klant maar zoals het nu gaat en behandeld wordt slaat echt nergens op. En iedereen zegt daar maar komt in orde zie wat er fout is of je wordt doorgeschakeld en dan zeggen kunnen wij niet doen. Andere afdeling ja we gaan het regelen bellen u terug door twee personen gezegd nou ze moeten nog bellen.

Reputatie 6
Badge +2

Update:

Het probleem heeft dezelfde oorsprong, we zijn dit aan het onderzoeken! Ik beloof je dat wij achter de schermen bezig zijn om dit op te lossen. Het heeft meer voeten in de aarde dan verwacht! Mijn excuses hiervoor. Wij willen het ook graag direct oplossen zodat jullie kunnen verlengen.

 

terugbellen wordt door iedereen beloofd maar niet gedaan. Telefoontjes van 30minuten zijn nog korte telefoontjes. Mensen met kennis moeilijk te vinden want iedereen die je spreekt zegt daar ga ik niet over. Speciale teams die zich dan over je probleem gaan buigen op een bepaalde dag kunnen dit niet in 1 dag oplossen, moeilijk probleem maar we gaan er hard mee bezig. Meerdere mensen met exact hetzelfde probleem doet geen belletje rinkelen maar wordt afgewimpelt met dat het toch verschillende problemen zijn. Of je topic wordt gesloten want dan ziet de buitenwereld hoelang die problemen zich voordoen.

Nou dit zal niet zo snel gebeuren deze topic sluiten heb alles opgeslagen en dan zet ik het zo ergens anders op internet. Hoe dit is gegaan maar wil het zelf netjes houden. En weet ook dat ik zo over kan stappen naar een andere provider. Maar tele2 werkt goed. Alleen dit is gewoon een probleem maar lijkt mij sterk dat het weken moet duren voordat het is opgelost. Probleem komt al vaker en langer voor.

Zolang het probleem nog bestaat is even overstappen er niet bij, want niet kunnen verlengen betekend ook geen abonnement bij een andere provider

Zie ook eerder bericht daar zeggen ze dat ik een paar dagen later zou moeten kunnen verlengen maar wacht nog steeds

Zie ook eerder bericht daar zeggen ze dat ik een paar dagen later zou moeten kunnen verlengen maar wacht nog steeds

ik heb al tot 2x toe bericht gehad via mail en sms dat ik weer kon verlengen en dat de problemen inmiddels zijn opgelost

Maar als het goed is kan je wel overstappen dan zeg je het contract op en dan gaat dat ook in op je vervaldatum.

Maar ik vertrouw er nog wel op dat het heel snel in orde is en dat ik dan kan verlengen. En ga er wel vanuit dat ze telefonisch contact opnemen dat is dan wel net zo netjes. En misschien dat ik dan een goede aanbieding krijgt.

Update: verlenging is mogelijk.