Sticky

BundelBooster probleem? Dit lost het snel op!

• 11 november 2020
  • 3 reacties
  • 312 x bekeken

• Durft te posten
  • 1 reactie

Dus je bundel is op en je wilt die ene gigabyte weer en het duurt lang voordat je weer kan internetten? Wanneer je merkt na het aanvragen van 1GB dat de connectie niet wordt gemaakt zet je Vliegtuig Modus aan, wacht enkele seconden en doe de modus weer uit. En je bent weer verbonden met het netwerk. 

Nu kan ik dit alleen vertellen over wat ik ervaar. Ik kan niet waarborgen dat dit jouw probleem oplost.

Helaas is dit een probleem dat met de nieuwe app aangekomen is. Hopelijk kan Tele2 dit probleem gauw oplossen.

3 reacties

Tele2 gaat het niet oplossen . Ze geven niks maar dan ook helemaal niks om hun klanten ! En onbeperkt data ? Dat is dit dus niet . Ik kan niet eens meer normaal een film kijken .super frustrerend  ,zo hoor je niet met je klanten om te gaan . 
ik ga overstappen maar een andere provider en een paar vrienden ook . En tele2 ? Die geven geen F

Reputatie 1

Wat je nu heb is geen Tele2 meer maar  “T-Mobile” .  Tele2 is niks meer dan een naam.

Hoe kan je klanten naar T-Mobile krijgen als voor hetzelfde dienst 35 Euro moet betalen?

Simpel : maak de ervaring zo onvriendelijk mogelijk , ze gaan vanzelf naar een andere oplossing en de goedkope klanten zijn weg.

Dit is een probleem wat ik sinds vandaag(24-11) ervaar, hiervoor was er geen probleem na het toevoegen van 1GB en werkte het als behoort. Dit ziet er inderdaad puur uit als een blokkering vanuit Tele2 om te zorgen dat men het handmatig moet corrigeren. 

Online Mobile Multiplayer Gaming, zowel als meerdere andere doelen zoals in deze draad en andere genoemd zijn onmogelijk in deze vorm na het verbruiken van de eerste 5GB.

Het is nog steeds mogelijk een Automate script te gebruiken voor het versturen van de “nog 1gb” SMS als je 80% verbruikt hebt, als je dit doet in combinatie met een automatische “nog 1gb” om 00:01 elke nacht zal de 1GB eerst vebruikt worden voordat de 5GB aangeraakt wordt, echter moet je nog steeds vliegtuigmodus aan en uit doen aan het eind hiervan.

Jammergenoeg zit ik nog een jaar aan het huidige abbonement vast, mogelijk dat ik alles afbetaal en gelijk overstap aangezien dit absoluut waardeloos is, tevens spijtig dat Tele2 mij kwijt is als prospect voor een alles-in-1 pakket.

Een slogan als “Unlimited, not Uninterrupted!” klinkt natuurlijk ook niet zo lekker voor de marketting als “zorgeloos onbeperkt internetten” ;)

Reageer