BundelBooster probleem? Dit lost het snel op!

  • 11 November 2020
  • 36 reacties
  • 2448 x bekeken

Reputatie 1
  • Durft te vragen
  • 0 reacties

Dus je bundel is op en je wilt die ene gigabyte weer en het duurt lang voordat je weer kan internetten? Wanneer je merkt na het aanvragen van 1GB dat de connectie niet wordt gemaakt zet je Vliegtuig Modus aan, wacht enkele seconden en doe de modus weer uit. En je bent weer verbonden met het netwerk. 

Nu kan ik dit alleen vertellen over wat ik ervaar. Ik kan niet waarborgen dat dit jouw probleem oplost.

Helaas is dit een probleem dat met de nieuwe app aangekomen is. Hopelijk kan Tele2 dit probleem gauw oplossen.


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

36 reacties

Reputatie 1

Tele2 gaat het niet oplossen . Ze geven niks maar dan ook helemaal niks om hun klanten ! En onbeperkt data ? Dat is dit dus niet . Ik kan niet eens meer normaal een film kijken .super frustrerend  ,zo hoor je niet met je klanten om te gaan . 
ik ga overstappen maar een andere provider en een paar vrienden ook . En tele2 ? Die geven geen F

Reputatie 2

Wat je nu heb is geen Tele2 meer maar  “T-Mobile” .  Tele2 is niks meer dan een naam.

 

Hoe kan je klanten naar T-Mobile krijgen als voor hetzelfde dienst 35 Euro moet betalen?

Simpel : maak de ervaring zo onvriendelijk mogelijk , ze gaan vanzelf naar een andere oplossing en de goedkope klanten zijn weg.

 

Dit is een probleem wat ik sinds vandaag(24-11) ervaar, hiervoor was er geen probleem na het toevoegen van 1GB en werkte het als behoort. Dit ziet er inderdaad puur uit als een blokkering vanuit Tele2 om te zorgen dat men het handmatig moet corrigeren. 

Online Mobile Multiplayer Gaming, zowel als meerdere andere doelen zoals in deze draad en andere genoemd zijn onmogelijk in deze vorm na het verbruiken van de eerste 5GB.

Het is nog steeds mogelijk een Automate script te gebruiken voor het versturen van de “nog 1gb” SMS als je 80% verbruikt hebt, als je dit doet in combinatie met een automatische “nog 1gb” om 00:01 elke nacht zal de 1GB eerst vebruikt worden voordat de 5GB aangeraakt wordt, echter moet je nog steeds vliegtuigmodus aan en uit doen aan het eind hiervan.

Jammergenoeg zit ik nog een jaar aan het huidige abbonement vast, mogelijk dat ik alles afbetaal en gelijk overstap aangezien dit absoluut waardeloos is, tevens spijtig dat Tele2 mij kwijt is als prospect voor een alles-in-1 pakket.

Een slogan als “Unlimited, not Uninterrupted!” klinkt natuurlijk ook niet zo lekker voor de marketting als “zorgeloos onbeperkt internetten” ;)

Reputatie 2

Dit was echt het enige wat mij nog hield bij Tele2. Nu is het een raar, sloom kutsysteem dat pas na 30min je gig toepast. En dan kan je weer even 15 minuten TikTokken of Youtuben in de trein.

 

Onzin dat het zo'n megabelasting op het systeem is. Doe de limiet dan op 20GB of maak 'Nog 5gb' een optie. Dit is gewoon klantonvriendelijk en alles blokkeren. Unlimited my ass

Reputatie 7
Badge +12

Het is een smartphone abonnement. Zonder thetering moet je in het algemeen kunnen uitkomen met de Fair Use Policy van 5gb per dag. Uiteraard kun je zonder kosten meer gebruiken, via de app of via sms kun je dan bijbestellen.

Reputatie 2

Het is een smartphone abonnement. Zonder thetering moet je in het algemeen kunnen uitkomen met de Fair Use Policy van 5gb per dag. Uiteraard kun je zonder kosten meer gebruiken, via de app of via sms kun je dan bijbestellen.

Ten eerste: Misschien in 2015. Tegenwoordig heb je streamingapps zoals Twitch en Youtube die overal doorheen vreten. Ook apps zoals TikTok gaan lachend door die 5GB heen. 

Hou dus eens op met het teruggrijpen naar een "Mobiel abonnement". Hoezo moet een mobiel abonnement een kreukel paard zijn? Hoezo zit er een limiet op 5gb en niet 10gb? 20gb? Waarom is het nog 1gb? en niet nog 5gb? Waarom is deze slechte status quo van een telecom provider het verdedigen waard?

Ten tweede, de app werkt voor geen meter en de sms komt dus pas na 30 minuten binnen. Dan ben ik dus al 30 minuten uit mijn Teams call gegooid. Ja, dat is ook een app op je telefoon tegenwoordig!

Volgens mij is het hoog tijd dat die providers weer eens écht gaan concurreren op data. Tele2 deed dit dus vroeger wel maar nu is het gewoon weer een lamlendig niksbedrijfje geworden.

Reputatie 7
Badge +12

De 5gb per dag en daarna bundelbooster is bij alle providers hetzelfde bij unlimited abonnementen. Mobiel blijft nu eenmaal een shared medium. Misschien dat 5g  ervoor gaat zorgen dat niet alleen de snelheid maar ook de capaciteit groter wordt en de FUP omhoog gaat. Tele2 gebruikers hebben helaas nog geen 5g toegang. Maar als er zo'n aanbod op de markt komt is dat wellicht wat beter passend bij jou.

Ben dus niet de enige, even morgen tele2 bellen want hier had ik niet voor getekend. Ik wil unlimited en nu heb ik 1 gb per keer? Even contract laten ontbinden

Wij gaan onze Tele2 bundels er uit gooien.

Simple dit is niet te doen namelijk.

Als nachtbewaker in anti kraak beleid ben ik erg afhankelijk van de internet .

Zodat ik lekker filmpje kan kijken en enzz.

Dagelijks gebruik van 20Gb gemiddeld.

(Kijk veel animatie als ontspanning)

Deze opties is vandaag verloren gegaan.

Dus ook einde van Tele2 en ben blij dat ik voor die extra 1 euro per maand maandelijks opzegging heb .

Er is niks mis mee dat iemand even extra 5 GB aantikt.

Een streaming van een film kost ongeveer 2Gb .

Hoe kan je nu de abbo verkopen als streaming en en enz als je naar je 5 Gb dag limiet op is.? En dan dit gaat krijgen .

 

En nee Tele2 is niet de enigste 

KPN/Vodafone en enzz doen allemaal het zelfde .

Namelijk via 1Gb opwaarderen .

Misschien eens tijd om alle mobile profiders in een keer gaan aanklagen via de EU hof wegens verkopen van zwendel. 

 

 

De 5gb per dag en daarna bundelbooster is bij alle providers hetzelfde bij unlimited abonnementen. Mobiel blijft nu eenmaal een shared medium. Misschien dat 5g  ervoor gaat zorgen dat niet alleen de snelheid maar ook de capaciteit groter wordt en de FUP omhoog gaat. Tele2 gebruikers hebben helaas nog geen 5g toegang. Maar als er zo'n aanbod op de markt komt is dat wellicht wat beter passend bij jou.

 

 

Probeer nu geen damage control te gaan lullen.

 

Jaren geen probleem geweest .

En nu alles is overgezet krijgen we T-Mobile regels.

Sorry gaat er bij mij niet in namelijk.

 

De 5gb per dag en daarna bundelbooster is bij alle providers hetzelfde bij unlimited abonnementen. Mobiel blijft nu eenmaal een shared medium. Misschien dat 5g  ervoor gaat zorgen dat niet alleen de snelheid maar ook de capaciteit groter wordt en de FUP omhoog gaat. Tele2 gebruikers hebben helaas nog geen 5g toegang. Maar als er zo'n aanbod op de markt komt is dat wellicht wat beter passend bij jou.

 

 

Probeer nu geen damage control te gaan lullen.

 

Jaren geen probleem geweest .

En nu alles is overgezet krijgen we T-Mobile regels.

Sorry gaat er bij mij niet in namelijk.

 

Goed bezig maat! Wij gaan ook weg maar wel eerst klacht en rechtzaakje spannen want dit kan niet he

Ik krijg me onbeperkt niet aangezien ik online moet opwaarderen wanneer die op is en dat gaat niet

Reputatie 1

Het is een smartphone abonnement. Zonder thetering moet je in het algemeen kunnen uitkomen met de Fair Use Policy van 5gb per dag. Uiteraard kun je zonder kosten meer gebruiken, via de app of via sms kun je dan bijbestellen.

Man, dit riedeltje van jouw kennen we nu wel op het forum. De app werkt niet goed en SMS al helemaal niet.

 

Wie ben jij om te bepalen hoe iemand aan het eind van de dag moet uitkomen? We leven in 2020 met 4k streaming en Netflix! Tele2 verkoopt ons peperdure telefoons met 4k schermen 300mbit etc. en wij worden constant geterroriseerd met flut internet en meldingen dat we nog maar 200mb over hebben.

Als je enig inlevingsvermogen hebt, hou je op met je voorgeprogrammeerde reacties en criminaliseer je tele2 gebruikers niet als "misbruikers". 5gb is zo op en niet meer van deze tijd. 

 

Reputatie 7
Badge +12

Jij hebt zelf gekozenen voor een abonnement met een FUP van 5gb.

Als medeklant kan ik geen producten aanpassen. Als jouw nieuwe gebruik er voor zorgt dat dit abonnement niet meer past zul je op zoek moeten naar een ander. Op dit moment hebben alle grote providers de FUP op 5gb per dag staan. Maar wie weet wat 2021 gaat brengen.

Jij hebt zelf gekozenen voor een abonnement met een FUP van 5gb.

Als medeklant kan ik geen producten aanpassen. Als jouw nieuwe gebruik er voor zorgt dat dit abonnement niet meer past zul je op zoek moeten naar een ander. Op dit moment hebben alle grote providers de FUP op 5gb per dag staan. Maar wie weet wat 2021 gaat brengen.

Bij andere providers word je niet uit de netwerk gegooid als je internet op is.

Dit vergeet je iedere keer heel slim om niet te noemen.

En voor een gewone klant jij verdedig Tele2 met Man en macht , Ik zou vragen waarom?! Al 10 jaar?!

 

 

Reputatie 7
Badge +12

Bij Tele2 valt bij alle abonnementen het internet uit als je door een bundel heen bent, ook als je b.v. een 10gb per maand bundel hebt. Er zijn inderdaad aanbieders die dan overgaan op langzaam internet. Gelukkig is er dus wat te kiezen en dan zou je zomaar niet bij Tele2 uit kunnen komen. Prima toch, ik verdien hier niets aan, maar vind zelf de lage prijzen aantrekkelijk.

Bij Tele2 word je soms uit de netwerk gegooid en sturen van sms doet ook niks , je krijgt melding (sign in Tele2 ....) En moet je soms minuten wachten na Vliegtuig modus aan zetten , hopen dat je internet weer aangesloten word . Dit heb ik zelf meerderen malen mee gemaakt.

In buitenland 4G van Tele2 deed ook 80% van het tijd niet...…

 

Je ben klant toch? Waarom ga je in discussie met andere klanten over hoeveelheid Data gebruik?! Wat is jouw belang in om klanten weg jagen als boven 5GB Fup gaan?

Reputatie 7
Badge +12

Ik jaag niemand weg, maar gun iedereen wat hij nodig heeft. Als je een tip voor een ander product wilt, T-Mobile heeft een 4g voor thuis product waar je na een grote maandbundel gewoon 5gb bundelboosters besteld kunnen worden!

Niet overal verkrijgbaar, maar misschien bij jou wel.

Waarom moet ik 41 euro betalen als voor 30 euro ADSL kan krijgen?!  Hoe gebruik je dat onderweg?!  Ik ben zelf technisch en heb heel goede inzicht op alle mogelijkheden .

Ik heb een contract getekend met Tele2 voor Unlimited 4G op mijn Mobiel ( wat in 2020 kan je bijna alles met je mobiel doen en kan je met gemaak boven 5GB fup gaan).

Ik heb geen moeite met bundel busters inzetten als maar echt werkt en niet met vliegtuig modus.…

Kan Tele2 deze voorwaarden niet waar maken dan moet alle oude contracten voor de fusie ontbinden.

Dan blijf jij met je goedkope dienst en wij zijn weg naar een betere toekomst.

Sorry hoor maar wanneer wordt er nu eens serieus gereageerd op het feit dat de bundelbooster niet werkt zoals hij zou moeten werken? De bundelbooster werkt niet zoals hij zou moeten werken, het sms sturen werkt niet zoals het zou moeten werken, de nieuwe app werkt niet zoals hij zou moeten werken. Daar moet tele2 nu zelf echt eens verantwoordelijkheid voor nemen. Om mensen dan nog met een fup om de oren te slaan en ne te doen of je voor de rest doof bent slaat echt helemaal nergens meer op. 

 

Als mensen de bundelbooster niet direct kunnen gebruiken op het moment dat het zou moeten, als de sms dienst niet direct werkt zoals het zou moeten, dan komt tele2 zijn contractuele verplichtingen niet na. Mensen zouden  na verbruik van de eerste 4,5GB een bundelbooster bij moeten kunnen bestellen, maar dit werkt niet zoals het zou moeten. Mensen zouden na het gebruik van een bundelbooster direct weer een nieuwe booster moeten kunnen aanvragen, maar ook dit werkt niet zoals het zou moeten. Dit ligt aan tele2. Aangezien door deze storing in het aanvragen van boosters klanten hun data abonnement helemaal niet kunnen gebruiken (ze hebben immers helemaal geen data connectie meer) zou Tele2 dan ook voor elke dag dat het booster aanvragen niet werkt zoals het zou moeten werken 1/30ste van het abonnementsbedrag van unlimited klanten terug moeten betalen, totdat het aanvragen van boosters wel weer zo werkt als het zou moeten. Dit technische probleem met het aanvragen van boosters speelt al maanden, daar kun je de klanten niet langer zo mee laten zitten.

Reputatie 1

Pure contractbreuk dit, onder lopende contracten een unlimited abonnement veranderen in een 5gb abonnement.. Iemand zin een petitie-website bouwen?

De 1Gb booster is ook de grootste onzin.

Zet dat op 5Gb booster.

Dan kan je wel normaal een film kijken en of je game spelen.

Nu sta je bijna elke keer weer met 1Gb te kloten.

Goed voor mij maak het niet uit .

Ben overgestapt met 150Gb per maand met 5Gb sms opwaarderen .

Kan ik eindelijk ongestoord weer film kijken op me werk en thuis 

Als beveiliger die nacht diensten draait ben ik erg kwaad op dit moment.

En nee zakelijk is geen optie die krijg ik niet van mijn werkgever.

Reputatie 7
Badge +12

Gefeliciteerd! 4g voor thuis is inderdaad een data abonnement wat beter bij jouw gebruik aansluit. Zo is er voor iedereen bij de een of andere operator wel een geschikt product voor een prijs die je er voor over hebt.

Gefeliciteerd! 4g voor thuis is inderdaad een data abonnement wat beter bij jouw gebruik aansluit. Zo is er voor iedereen bij de een of andere operator wel een geschikt product voor een prijs die je er voor over hebt.

 

Nee ben niet blij en nee het gaat me niet om de kosten .

Gaat mij om gebruikers gemak.

Ook ben ik overgestapt als ik in het buitenland gaat is mijn abbo niet geldige .

En ik kom soms als beveiliger ook wel eens diensten draaien bij de grens.

Dus nee blij ben ik niet .

En een groot gebruiker was ik niet voor Tele2 .

Gebruikte namelijk 15Gb per dag .

En was zeer onder de normalen dagelijks gebruik op de 4g netwerk 

 

Kijk ik snap dat niet de bedoeling is als vervanger voor je thuis internet .

Maar ik blijf er bij de 1Gb limiet zuigt .

En als je reclame van Tele2 moest geloven inde tijd dat ik mijn abbo afsluit.

Trek de hele internet leeg niet omdat het moet maar omdat het kan.

En nu naar overnamen is het.

Dag gebruikers .

En je kan wel zeggen van ja maar het was nooit niet de bedoelt geweest .

Sorry maar daar heeft Tele2 van af dag 1 met 4G geen zak mee gedaan.

En daar zit nu dus de probleem voor de mensen.

En weer je dat het wettelijk niet eens zomaar mag ?

Aangezien Tele2 het dan veeeeeel eerder had moeten oplossen 

Door nalatigheid van Tele2 des tijd is de gebruiker gewent om het te gebruiken .

Reputatie 1

Gefeliciteerd! 4g voor thuis is inderdaad een data abonnement wat beter bij jouw gebruik aansluit. Zo is er voor iedereen bij de een of andere operator wel een geschikt product voor een prijs die je er voor over hebt.

 

Nee ben niet blij en nee het gaat me niet om de kosten .

Gaat mij om gebruikers gemak.

Ook ben ik overgestapt als ik in het buitenland gaat is mijn abbo niet geldige .

En ik kom soms als beveiliger ook wel eens diensten draaien bij de grens.

Dus nee blij ben ik niet .

En een groot gebruiker was ik niet voor Tele2 .

Gebruikte namelijk 15Gb per dag .

En was zeer onder de normalen dagelijks gebruik op de 4g netwerk 

 

Kijk ik snap dat niet de bedoeling is als vervanger voor je thuis internet .

Maar ik blijf er bij de 1Gb limiet zuigt .

En als je reclame van Tele2 moest geloven inde tijd dat ik mijn abbo afsluit.

Trek de hele internet leeg niet omdat het moet maar omdat het kan.

En nu naar overnamen is het.

Dag gebruikers .

En je kan wel zeggen van ja maar het was nooit niet de bedoelt geweest .

Sorry maar daar heeft Tele2 van af dag 1 met 4G geen zak mee gedaan.

En daar zit nu dus de probleem voor de mensen.

En weer je dat het wettelijk niet eens zomaar mag ?

Aangezien Tele2 het dan veeeeeel eerder had moeten oplossen 

Door nalatigheid van Tele2 des tijd is de gebruiker gewent om het te gebruiken .

Dit is ook gewoon contractbreuk door tele-2, maar uiteraard hebben mensen zoals “Eric” de opdracht gekregen om dit anders uit te leggen aan de boze klanten. En als individu sta je helaas toch niet sterk tegen een grote organisatie als tele-2 tenzij je Youp van t Hek heet, misschien maar eens hem contacteren om t zelfde te doen als wat hij destijds  heeft gedaan paar jaar geleden met t-mobile, dan wordt het probleem waarschijnlijk snel beholpen.

Reputatie 7
Badge +12

Tele2 is toch t-Mobile? Dus moet ie weer hetzelfde doen. Maar dat is dan weer een beetje saai.. Suikerbuik heeft een 4G voor thuis product gekozen. Dat heeft inderdaad een andere prijs, buitenland voorwaarden maar ook bundelboosters van 5Gb. Zo is er voor iedereen een passend aanbod op de markt.