beantwoord

bundel aanpassen lukt niet

  • 28 July 2021
  • 14 reacties
  • 2228 x bekeken

Ik wil mijn data bundel verhogen, maar dat mag niet meer. Ik heb de bundel al 1 keer gedowngrade en 1 keer geüpgraded.

Er staat nu ergens:

Waar kan ik mijn abonnement wijzigen?

Via MijnTele2 en de Tele2 app kun je een heleboel dingen aan je abonnement veranderen en instellen. Zo pas je er makkelijk je gegevens aan. En kun je één keer per maand de databundel van je abonnement veranderen. Je ontvangt een e-mail ter bevestiging van je wijziging van je bundel. Daarnaast zie je dit terug in MijnTele2.

Elders kon ik alleen maar vinden dat je 1 maal per maand kunt doengraden.

Ook op verschillende plaatsen op de website:

DATA OF BELMINUTEN TEKORT?
GRATIS AANPASSEN!

Bij Tele2 kun je op elk moment je bundels verhogen of terugzetten naar je originele bundel.

 

Wat klopt nu en zijn mijn voorwaarden verandert? Wanneer is dat dan gebeurd en gecommuniceerd en kan ik dan mijn abonnement nog opzeggen, want ik vond dit juist heel fijn.

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 29 July 2021, 11:32

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

14 reacties

Bij veelgestelde vragen staat bijv:

Kan ik tussentijds mijn abonnement wijzigen?

Ja, dat kan. Je kunt het mobiele abonnement 1x per maand downgraden nadat je deze hebt uitgebreid. Een lagere bundel kiezen dan je oorspronkelijk aangekochte bundelsoort is niet mogelijk. De wijziging wordt in de eerstvolgende maand doorgevoerd. Opwaarderen kan vaker per maand. Deze wijziging gaat meteen in en wordt verrekend naar het aantal dagen van de maand dat je er gebruik van hebt gemaakt. Abonnementswijzigingen kun je zelf via de online omgeving van MijnTele2 doorvoeren.

 

@ppja4  Je 06-nummer is zichtbaar in je screenshot. Je kan dit binnen 55 minuten nog weghalen.

 

@ppja4  Je 06-nummer is zichtbaar in je screenshot. Je kan dit binnen 55 minuten nog weghalen.

Hoe doe ik dat? Op Chrome op een Android telefoon is het heel moeilijk om de plaatjes te verwijderen.

Reputatie 7
Badge +12

Het is nu al na je uur modificatie mogelijkheid maar zo te zien is het gelukt!

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @ppja4,
Welkom op de Community! Bedankt voor jouw oplettendheid over onze informatie.

De juiste informatie vind je terug op onze website. Je kan 1 keer per maand de bundel wijzigen en die gaat direct in: https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/abonnement/wijzigen. De informatie die jij deelt uit MijnTele2 is op dit moment niet correct en ga ik aanpassen. Heel erg bedankt voor het delen!

Abonnement wijzigen

Via MijnTele2 en de Tele2 app kun je een heleboel dingen aan je abonnement veranderen en instellen. Zo pas je er makkelijk je gegevens aan. En kun je één keer per maand de databundel van je abonnement veranderen. Je ontvangt een e-mail ter bevestiging van je wijziging van je bundel. Daarnaast zie je dit terug in MijnTele2.

Deze verandering is gebeurd bij het overgaan naar het T-Mobile systeem vorig jaar. Ik zie dat jouw abonnement gestart is in november 2020 en toen was deze voorwaarde al van toepassing. Ik begrijp dat je liever de mogelijkheid hebt om het meerdere keren per maand te kunnen aanpassen? 

Hoi Cas,

Mijn abbo is inderdaad van november.

De info die ik deel komt gewoon van jullie website vanuit mijn Tele2. T-Mobile lijkt Tele2 in december overgenomen te hebben.

Ik heb deze maand mijn abonnement al 2x gewijzigd en had bij het afsluiten van mijn abonnement wel degelijk de voorwaarden die ik het heb gepost. Jammer dat dit verandert is een dus duidelijk niet goed is gecommuniceerd (zelfs op dit moment dus nog niet). Ook op andere plekken op het forum die ik deze voorwaarden nog staan, nu zou het kunnen dat dit alleen voor oude abonnementen geldt, maar mocht het daar ook niet meer voor gelden dan kan dat een reden zijn om je abonnement op te zeggen ook al loopt dat nog 2 jaar.

 

Met vriendelijke groet,

 

Paul

Ik denk dat de discussie mogelijk beter verder wordt gevoerd op klachtenkompas.

Reputatie 7
Badge +12

Hey Paul, ik zie dat er wat miscommunicatie was ontstaan door informatie die niet klopte. Gelukkig is mijn collega er gelijk achteraan gegaan. Mijn excuses voor het ongemak. Als je een klacht wil indienen, kan dit altijd via onze klantenservice via 020-7544444 of via onze social media kanalen (Facebook en Twitter). Via die kanalen kan de klacht het snelste doorgezet worden naar de juiste collega’s. Hier op de Community is dat niet mogelijk, aangezien het een klant-helpt-klant Community is. 

Reputatie 7

“Op elk moment” betekent niet meerdere keren achtereen wijzigen, maar dat de wijziging op elk moment doorgevoerd kan worden.

In de screenshot staat dat opwaarderen meerdere keren per maand kan, dat was de voorwaarde toen ik het abonnement afsloot. Gelukkig negeert Tele2 mijn klacht op klachtenkompas ook verder.

Reputatie 7

Probeer je nu dan 2x te upgraden? Bijvoorbeeld van het 1GB abonnement naar het 5GB abonnement en daarna nog eens naar bijvoorbeeld het 20GB abonnement?

Reputatie 7
Badge +12

In de screenshot staat dat opwaarderen meerdere keren per maand kan, dat was de voorwaarde toen ik het abonnement afsloot. Gelukkig negeert Tele2 mijn klacht op klachtenkompas ook verder.

Hoi, we pakken klachten graag op, maar zoals ik eerder al aangaf, kun je deze het beste via onze eigen kanalen indienen. Via 020-7544444 of via een bericht op Facebook of Twitter kunnen deze klachten gelijk worden opgepakt en worden doorgezet naar de juiste afdeling.