Ik wil mijn data bundel verhogen, maar dat mag niet meer. Ik heb de bundel al 1 keer gedowngrade en 1 keer geüpgraded.
Er staat nu ergens:
Waar kan ik mijn abonnement wijzigen?
Via MijnTele2 en de Tele2 app kun je een heleboel dingen aan je abonnement veranderen en instellen. Zo pas je er makkelijk je gegevens aan. En kun je één keer per maand de databundel van je abonnement veranderen. Je ontvangt een e-mail ter bevestiging van je wijziging van je bundel. Daarnaast zie je dit terug in MijnTele2.
Elders kon ik alleen maar vinden dat je 1 maal per maand kunt doengraden.
Ook op verschillende plaatsen op de website:
DATA OF BELMINUTEN TEKORT?
GRATIS AANPASSEN!
Bij Tele2 kun je op elk moment je bundels verhogen of terugzetten naar je originele bundel.
Wat klopt nu en zijn mijn voorwaarden verandert? Wanneer is dat dan gebeurd en gecommuniceerd en kan ik dan mijn abonnement nog opzeggen, want ik vond dit juist heel fijn.