beantwoord

Alleen maar RECLAME meldingen op chatbot

  • 7 April 2021
  • 7 reacties
  • 51 x bekeken

Reputatie 3
  • Forumkenner pur sang
  • 107 reacties

Ik heb uiteraard eerst de chatbot geprobeerd om mijn melding te doen over  onbeveiligde websites. Helaas kreeg ik alleen maar reclame en vragen als ja, of nee. Dat was het. Meer kwam er niet uit, terwijl ik heel duidelijk was

icon

Beste antwoord door pipodeclown 7 April 2021, 23:43

Bekijk origineel bericht

7 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Een chat bot is bedoeld om informatie op te vragen. Niet om dit soort meldingen te doen. Maar wellicht dat in je andere topic er iets te melden valt door andere forumleden. 

Reputatie 3

Een chat bot is bedoeld om informatie op te vragen. Niet om dit soort meldingen te doen. Maar wellicht dat in je andere topic er iets te melden valt door andere forumleden. 

Ik denk niet dat je het begrijpt 

Reputatie 3

Een chat bot is bedoeld om informatie op te vragen. Niet om dit soort meldingen te doen. Maar wellicht dat in je andere topic er iets te melden valt door andere forumleden. 

Ik denk niet dat je het begrijpt 

Dit: 

figure widget

Reputatie 3

Een chat bot is bedoeld om informatie op te vragen. Niet om dit soort meldingen te doen. Maar wellicht dat in je andere topic er iets te melden valt door andere forumleden. 

Ik denk niet dat je het begrijpt 

Dit: 

figure widget

Inclusief taalfouten 

Reputatie 7

Oh, je hebt geen melding gedaan maar de chatbot een vraag gesteld. Kennelijk is dit onderwerp bij de chatbot niet bekend, dan kan het zijn dat de chatbot een ander antwoord probeert. Zo werkt  chatbot techniek als er geen keywords uit de vraag zijn gevonden in de database van de chatbot.

Reputatie 7
Badge +8

Is eigenlijk om te lachen, schandalig schepe deals!

Met een computer communiceren, niks voor mij. 

Reputatie 3

Pure luiheid 🤷‍♀️

Reageer