Abonnement fout gemaakt

  • 22 May 2023
  • 2 reacties
  • 224 x bekeken

Beste Tele2, 

Ik heb vandaag een nummer cartje gekrijgen maar misschien staat en fout of zo omdat ik wil verlengen met mijn normal nummer [verborgen door moderator], en jullie hebben mij gebeld op deze nummer [verborgen door moedrator] soms ben ik op de werk dus kan ik niet antworden en ik probeer om jullie later terugbellen maar kan niet.

 

Nu wil ik gewoon met mij eigen nummer blijven en met jullie abonnement verlengen en de nieuwe nummer terug halen misschien omdat heb ik niet nodig.

 

Met vriendelijke groet,

 

Elias bouasria

HajarK 1 jaar geleden

Hi @Eliasbouasria5 

Ik zie dat je inmiddels de klantenservice hebt gesproken. Hopelijk heb je hierdoor meer duidelijkheid. Als je nog vragen hebt, laat het ons weten!

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Eliasbouasria5 welkom bij de community. 

Het lijkt er inderdaad op dat je een nieuw abonnement hebt afgesloten i.p.v. een verlenging.  Dat nieuwe abonnement moet dus geannuleerd worden. Dat kan niet via het forum. Bel daarom even met de klantenservice. 

Reputatie 2
Badge

Hi @Eliasbouasria5 

Ik zie dat je inmiddels de klantenservice hebt gesproken. Hopelijk heb je hierdoor meer duidelijkheid. Als je nog vragen hebt, laat het ons weten!

Reageer