beantwoord

aanvraag bij belsimpel niet geaccepteerd

  • 29 June 2021
  • 7 reacties
  • 398 x bekeken

Ik heb via belsimpel een aanvraag gedaan voor een onbeperkt abonnement van Tele2 gedaan. Maandelijks opzegbaar. Ik kring een mailtje waarin staat dat ik als klant geweigerd ben. Ik heb geen schulden en  mijn ouders ook niet. Ik heb gebeld met de klantenservice en die vonden het ook raar aangezien het om een sim-only abonnement gaat. Ik zou graag willen weten hoe dit kan.

icon

Beste antwoord door Jacco 30 June 2021, 14:22

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Hoi,

 

Is het misschien voorgekomen dat er iets bij de aanmelding niet goed is ingevuld? En heb je het al via de Tele2 zelf geprobeerd? 

Reputatie 7

Ben je minimaal 18?

Ben je minimaal 18?

Ik ben 19 jaar

Reputatie 6
Badge +4

Ben je minimaal 18?

Ik ben 19 jaar

Check alle gegevens en probeer anders je aanvraag opnieuw te doen. Tele2 mag altijd "risico klanten" weigeren, ook voor een simonly.

Wat houdt een "risico klant" in? Ik heb nooit rood gestaan, ik heb andere abbonementen zoals sportschool en noout betaling gemist. Ik heb al 3 jaar een inkomen elke maand. Dus ja wat draag ik voor risico met me mee?

Reputatie 7

Zonder telefoon zal het de inkomenstoets niet zijn. Het zou iets met je ID of ooit een onbetaalde factuur bij een telefoon provider kunnen zijn. Gebeurt hetzelfde als je de aanvraag bij Tele2 doet? Heb je nummerbehoud aangevraagd en zo ja, tot wanneer loopt je bestaande abonnement?

Reputatie 6

Vreemd dat moeten raden waarom de weigering er is. Belsimpel moet dat gewoon zeggen.