beantwoord

80% sms verbuik niet gekregen

  • 19 February 2021
  • 7 reacties
  • 174 x bekeken

Ik krijg geen sms als ik 80% van mijn bundel heb verbruikt en eerder wel. Hou kan dit

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 22 February 2021, 13:30

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Krijg je wel normale smsjes?  In de Tele2 app kun je ook je verbruik inzien.

Krijg je wel normale smsjes?  In de Tele2 app kun je ook je verbruik inzien.

Ja normaal altijd. Sinds mijn nieuwe abonnement niet🤷🏼‍♀️

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @jbrinkman,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw Unlimited abonnement.

De weergave van jouw data via de Mijn Tele2 heeft waarschijnlijk een vertraging of het geeft niet goed aan hoeveel je verbruikt hebt. Kan je de app opnieuw installeren en je toestel herstarten. Je ontvangt niet de sms dat je 80 procent hebt verbruikt maar behoud je wel jouw internet verbinding?

Ik raad je aan om als je de 80% procent verbruik sms hebt ontvangen om de bundelbooster te activeren per sms. Sms dan ‘Nog 1GB’ naar 1280. Je kan dan weer gebruik maken van jouw internet. Op dit moment werkt de app niet goed, we zijn hard bezig om dit aan te passen! De app kan je nu beter tijdelijk negeren.

Laat je ons weten of het werkt? de Community staat voor je klaar!

Het gaat niet om mijn internet. Bij mijn vorige bundel kreeg ik een sms dat ik 80% van het bellen/sms had verbruikt of internet. Nu krijg ik dat nooit meer en ik ga niet eerst de app openen, omdat ik een sms ben gewend. Kan dit dan worden geregeld dat ik dit krijg. Met de tele2 app is niks aan de hand.

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @jbrinkman,

Oeps! Ik ging ervan uit dat het om de bundelbooster ging, sorry.

De Sms dat je op 80 procent van de bundel zit wordt niet meer verstuurd, dat klopt. Dit is veranderd door het overgaan op het nieuwe netwerk van T-Mobile. Wel maak je nu gebruik van het beste gesteste netwerk van Nederland en heb je 4G Roaming in de EU!

 

Oh wat stom… had het wel fijn gevonden dat dat was gebleven. Had het vorige maand niet door moet nu 15,- extra betalen daardoor, omdat ik niet elke keer in de app ga kijken alleen voor de factuur.

Reputatie 7
Badge +12

Voor ca. 3 euro per maand kun je altijd unlimted bellen toevoegen aan ieder abonnement. Dan kun je gewoon blijven bellen wat je wilt!