Skip to main content
beantwoord

80% sms verbuik niet gekregen

  • 19 februari 2021
  • 7 reacties
  • 174 x bekeken

Ik krijg geen sms als ik 80% van mijn bundel heb verbruikt en eerder wel. Hou kan dit

Beste antwoord door Cas van Tele2

Hoi @jbrinkman,

Oeps! Ik ging ervan uit dat het om de bundelbooster ging, sorry.

De Sms dat je op 80 procent van de bundel zit wordt niet meer verstuurd, dat klopt. Dit is veranderd door het overgaan op het nieuwe netwerk van T-Mobile. Wel maak je nu gebruik van het beste gesteste netwerk van Nederland en heb je 4G Roaming in de EU!

 

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7113 reacties
  • 19 februari 2021

Krijg je wel normale smsjes?  In de Tele2 app kun je ook je verbruik inzien.


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 19 februari 2021
eric schreef:

Krijg je wel normale smsjes?  In de Tele2 app kun je ook je verbruik inzien.

Ja normaal altijd. Sinds mijn nieuwe abonnement nietđŸ€·đŸŒâ€â™€ïž


Forum|alt.badge.img+2
  • Oud Moderator
  • 870 reacties
  • 22 februari 2021

Hoi @jbrinkman,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw Unlimited abonnement.

De weergave van jouw data via de Mijn Tele2 heeft waarschijnlijk een vertraging of het geeft niet goed aan hoeveel je verbruikt hebt. Kan je de app opnieuw installeren en je toestel herstarten. Je ontvangt niet de sms dat je 80 procent hebt verbruikt maar behoud je wel jouw internet verbinding?

Ik raad je aan om als je de 80% procent verbruik sms hebt ontvangen om de bundelbooster te activeren per sms. Sms dan ‘Nog 1GB’ naar 1280. Je kan dan weer gebruik maken van jouw internet. Op dit moment werkt de app niet goed, we zijn hard bezig om dit aan te passen! De app kan je nu beter tijdelijk negeren.

Laat je ons weten of het werkt? de Community staat voor je klaar!


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 22 februari 2021

Het gaat niet om mijn internet. Bij mijn vorige bundel kreeg ik een sms dat ik 80% van het bellen/sms had verbruikt of internet. Nu krijg ik dat nooit meer en ik ga niet eerst de app openen, omdat ik een sms ben gewend. Kan dit dan worden geregeld dat ik dit krijg. Met de tele2 app is niks aan de hand.


Forum|alt.badge.img+2
  • Oud Moderator
  • 870 reacties
  • Antwoord
  • 22 februari 2021

Hoi @jbrinkman,

Oeps! Ik ging ervan uit dat het om de bundelbooster ging, sorry.

De Sms dat je op 80 procent van de bundel zit wordt niet meer verstuurd, dat klopt. Dit is veranderd door het overgaan op het nieuwe netwerk van T-Mobile. Wel maak je nu gebruik van het beste gesteste netwerk van Nederland en heb je 4G Roaming in de EU!

 


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 22 februari 2021

Oh wat stom
 had het wel fijn gevonden dat dat was gebleven. Had het vorige maand niet door moet nu 15,- extra betalen daardoor, omdat ik niet elke keer in de app ga kijken alleen voor de factuur.


eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7113 reacties
  • 22 februari 2021

Voor ca. 3 euro per maand kun je altijd unlimted bellen toevoegen aan ieder abonnement. Dan kun je gewoon blijven bellen wat je wilt!