Skip to main content
beantwoord

unlimited data 24 uur

  • 19 januari 2021
  • 1 reactie
  • 258 x bekeken

Hoi,

Eerder vandaag zoals wel eens vaker 24 uurs abbo à 3,00 aangeschaft. Er staat nu iets niet goed in jullie app want ipv 24 uur unlimited data, krijg ik maar 100 mb waar ik natuurlijk supersnel doorheen ben gegaan. Ik heb het nogmaals geprobeerd omdat ik dacht dat het aan mij lag, maar weer hetzelfde verhaal. Nu als tussenoplossing maar een unlimited data abbo aangeschaft, maar ik zie de kosten wel graag terug!! Jullie klantenservice kan ik met 22 wachtenden in de rij niet bereiken. Hoor graag!

Beste antwoord door Cas van Tele2

Hallo @Maddyvd,
Welkom op de community! Ik ga je meteen helpen met jouw Unlimited bundel.

Dat is niet zo handig dat de bundel van 3 euro niet goed werkt! Ik maak hier meteen een melding van. Je hebt nu een Unlimited abonnement upgrade genomen, goede keus! De kosten voor de bundel die niet goed werkt kan ik natuurlijk voor je vergoeden. Dit wordt verrekend met jouw komende factuur!

Als je meer vragen hebt dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar! 

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+2
  • Oud Moderator
  • 870 reacties
  • Antwoord
  • 20 januari 2021

Hallo @Maddyvd,
Welkom op de community! Ik ga je meteen helpen met jouw Unlimited bundel.

Dat is niet zo handig dat de bundel van 3 euro niet goed werkt! Ik maak hier meteen een melding van. Je hebt nu een Unlimited abonnement upgrade genomen, goede keus! De kosten voor de bundel die niet goed werkt kan ik natuurlijk voor je vergoeden. Dit wordt verrekend met jouw komende factuur!

Als je meer vragen hebt dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar!