Eerder vandaag zoals wel eens vaker 24 uurs abbo à 3,00 aangeschaft. Er staat nu iets niet goed in jullie app want ipv 24 uur unlimited data, krijg ik maar 100 mb waar ik natuurlijk supersnel doorheen ben gegaan. Ik heb het nogmaals geprobeerd omdat ik dacht dat het aan mij lag, maar weer hetzelfde verhaal. Nu als tussenoplossing maar een unlimited data abbo aangeschaft, maar ik zie de kosten wel graag terug!! Jullie klantenservice kan ik met 22 wachtenden in de rij niet bereiken. Hoor graag!
Beste antwoord door Cas van Tele2
Hallo @Maddyvd, Welkom op de community! Ik ga je meteen helpen met jouw Unlimited bundel.
Dat is niet zo handig dat de bundel van 3 euro niet goed werkt! Ik maak hier meteen een melding van. Je hebt nu een Unlimited abonnement upgrade genomen, goede keus! De kosten voor de bundel die niet goed werkt kan ik natuurlijk voor je vergoeden. Dit wordt verrekend met jouw komende factuur!
Als je meer vragen hebt dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar!
Hallo @Maddyvd, Welkom op de community! Ik ga je meteen helpen met jouw Unlimited bundel.
Dat is niet zo handig dat de bundel van 3 euro niet goed werkt! Ik maak hier meteen een melding van. Je hebt nu een Unlimited abonnement upgrade genomen, goede keus! De kosten voor de bundel die niet goed werkt kan ik natuurlijk voor je vergoeden. Dit wordt verrekend met jouw komende factuur!
Als je meer vragen hebt dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.