Skip to main content
beantwoord

Inloggen mijn tele2 lukt niet, migratie mislukt


Op verzoek open ik een nieuw topic zoals gesuggereerd hier: 

Ik kan al een tijdje niet inloggen op mijn tele2.

Via de app krijg ik een pagina niet gevonden error. En daarna een "Account migratie mislukt"

Daarnaast vind ik het schokkend om te zien dat account login niet via https gaat maar via http (zie screenshot)

Beste antwoord door Cas van Tele2

Hallo @Secutor,

Welkom op de Community! Mijn excuse voor de late reactie, dit topic is aan mijn aandacht ontglipt.

Omdat jij deze melding krijgt heb ik een account reset gedaan. Kan je proberen om jouw MijnTele2 account opnieuw te registreren via deze link: https://www.tele2.nl/my/registreren.
Vervolgens raad ik je aan om de MijnTele2 app te verwijderen, toestel te herstarten en dan de MijnTele2 app opnieuw te installeren. Dan zou het weer moeten werken! 

Laat je ons weten of het is gelukt?

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • 5 reacties
  • 20 juli 2021

Via de app en via de website:

 


  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • 5 reacties
  • 20 juli 2021

Http ipv https

 


Forum|alt.badge.img+2
  • Oud Moderator
  • 870 reacties
  • Antwoord
  • 28 juli 2021

Hallo @Secutor,

Welkom op de Community! Mijn excuse voor de late reactie, dit topic is aan mijn aandacht ontglipt.

Omdat jij deze melding krijgt heb ik een account reset gedaan. Kan je proberen om jouw MijnTele2 account opnieuw te registreren via deze link: https://www.tele2.nl/my/registreren.
Vervolgens raad ik je aan om de MijnTele2 app te verwijderen, toestel te herstarten en dan de MijnTele2 app opnieuw te installeren. Dan zou het weer moeten werken! 

Laat je ons weten of het is gelukt?