Welkom op de Community! Mijn excuse voor de late reactie, dit topic is aan mijn aandacht ontglipt.
Omdat jij deze melding krijgt heb ik een account reset gedaan. Kan je proberen om jouw MijnTele2 account opnieuw te registreren via deze link: https://www.tele2.nl/my/registreren. Vervolgens raad ik je aan om de MijnTele2 app te verwijderen, toestel te herstarten en dan de MijnTele2 app opnieuw te installeren. Dan zou het weer moeten werken!
Welkom op de Community! Mijn excuse voor de late reactie, dit topic is aan mijn aandacht ontglipt.
Omdat jij deze melding krijgt heb ik een account reset gedaan. Kan je proberen om jouw MijnTele2 account opnieuw te registreren via deze link: https://www.tele2.nl/my/registreren. Vervolgens raad ik je aan om de MijnTele2 app te verwijderen, toestel te herstarten en dan de MijnTele2 app opnieuw te installeren. Dan zou het weer moeten werken!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.