beantwoord

Tele2 app werkt niet meer

  • 28 June 2018
  • 1 reactie
  • 833 x bekeken

Ik had een telefoon sony xperia xa ultra, waarbij ik na verbruik van mijn onbeperkte abonnement bij 5gb internet verbruik via de tele 2 app gewoon weer 1 gb kon toevoegen. Ik heb nu een nieuwe telefoon, de sony xa ultra 2. Nu zegt de app na verbruik van 5gb dat het geen verbinding meer heeft met internet, en ik kan de extra 1gb alleen nog maar via een sms verkrijgen, waarna de boel in eerste instantie nog hapert, na opnieuw opstarten van de telefoon werkt alles wel weer. Wat voor zin heeft een tele2 app, die wanneer je extra internet nodig hebt, geen verbinding maakt, omdat je bundel op is. Bij mijn vorige telefoon was dit geen probleem, nu ineens wel. Ik wil juist via die app kunnen waarderen als mijn data op is. Ik heb Tele2 natuurlijk al gebeld, maar die zeggen nu dat de app niet werkt als de data op is, en dat is nu juist een functie in die app waar het voor bedoeld is. Ik hoop alsnog op een oplossing, want ik vond in mijn vorige toestel die tele2 app wel handig, nu heb ik er niets aan.
icon

Beste antwoord door eric 28 June 2018, 11:40

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12
Unlimited data wordt GESTOPT na 5Gb. Dat wordt in het netwerk gedaan, niet in je telefoon. Dat was dus ook al zo op je oude telefoon. Je kunt nadat je de 80% waarschuwing krijgt (na 4GB) alvast de extra 1GB aanvragen. Of na de 100% waarschuwing kun je via WIFI nog steeds de app gebruiken, of een sms sturen.