beantwoord

Tele2 app werkt niet, de webpagina Mijn Tele2 werkt wel

  • 24 March 2017
  • 7 reacties
  • 823 x bekeken

Tele2,
Mijn app werkt niet, zodra ik inlog wordt ik er direct weer uitgegooid. Password wordt wel gevalideerd, want bij fout pw krijg ik de juiste melding dat pw fout is. Ik kan via de website wel inloggen. Kortom ik lijk in te loggen, maar krijg weer een nieuw inlogscherm terug met leeg pw veld. Mijn toestel is een oneplus3. Met android 7.1.1.
Mvg Mark
icon

Beste antwoord door Jurrien van Tele2 4 April 2017, 13:15

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 5
Misschien dat deze tips helpen?
https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/inloggen-mijntele2-lukt-niet/
Allemaal geprobeerd...Helaas...
Hoi Mark.

Welkom op ons forum!
Ik kan me voorstellen dat je graag gebruik wil maken van de Mijn Tele2 app op je telefoon. Ik durf niet gelijk te zeggen waar dit precies aan ligt. De app werkt niet helemaal naar behoren en dat kan verschillende oorzaken hebben.
Daarom heb ik jouw specifieke situatie voorgelegd bij de afdeling die hiermee aan het werk is, hopelijk komt daar spoedig een antwoord met een oplossing uit voort.

Je abonnement zal geactiveerd worden wanneer je telefoonnummer wordt overgenomen wordt. Vanaf dat moment zal het dus nog fijner zijn als de app goed werkt omdat je dan ook je verbruik kunt inzien. Dat lijkt me zeker haalbaar!

Groeten Jurrien
Top !! We wachten af!!
Hoi Mark!

Ik heb het probleem dat je ervaart overlegd met mijn collega's die met de app aan het werk zijn.
De reden dat de app bij jou op deze manier reageert komt doordat er nog geen informatie in staat. In tegenstelling tot je account op de website waar je al wel wat informatie kunt zien. Vanaf de dag dat je telefoonnummer is overgenomen door Tele2 zal de app je toelaten en alle informatie over je abonnement tonen.

In de tussentijd zal er dus niets aan hoeven te gebeuren 🙂

Groetjes Jurrien
Hi Mark,

je telefoonnummer is intussen overgenomen en daarmee is je abonnement geactiveerd. Hoe is het gegaan met de app?

Groetjes Jurrien
Hey Mark,

Helaas heb ik niks meer van je gehoord. Ik ga er daarom van uit dat alles naar behoren werkt. Dit topic is nu gesloten.

Groeten Jurrien