beantwoord

Tele 2 app en abonnement

  • 19 April 2018
  • 3 reacties
  • 178 x bekeken

Hallo,
Ik heb sinds kort een abonnement bij jullie maar in de app kan ik mijn verbruik niet zien maar alleen maar uitlegfilmpjes. Ook staat er dat ik geen abonnement heb en geen factuur hoe komt dit? Ook werkt de 4g niet altijd.
Ik wacht af op een antwoord
Mvg rianne
icon

Beste antwoord door JeroenK van Tele2 20 April 2018, 09:39

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Ik heb precies hetzelfde
Reputatie 5
Badge
Goedemorgen Rianne1238,

Sinds wanneer ben je actief bij ons? Kun jij mij via een privébericht je postcode + huisnummer toesturen. Ik zal dan even onderzoek doen naar deze situatie.

Alvast bedankt!
Reputatie 5
Badge
Opgelost met een nieuwe e-mail link voor de online omgeving. Topic gesloten.