beantwoord

MijnTele2 activeren lukt niet door eerder gebruikt mailadres

  • 6 October 2019
  • 3 reacties
  • 260 x bekeken

Ik heb een sim only for kids - abonnement voor mijn dochter afgesloten via mijn e-mailadres. Dit zelfde mailadres heb ik al eerder gebruikt voor mijn eigen abonnement en tele2 account. Door hetzelfde mailadres te gebruiken kan ik voor het kids abonnement geen tele2-account activeren en de tele2-app niet gebruiken. Is het op een of andere manier toch mogelijk het account te activeren?
icon

Beste antwoord door pipodeclown 6 October 2019, 23:36

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Elk account is uniek en heeft een uniek e-mailadres nodig. Het mooie daarvan is dat je de Tele2 app op het toestel van je dochter kan zetten zodat ze haar verbruik kan zien, zonder dat ze via de app gelijk ook bij de instellingen van jouw nummer kan komen.
Reputatie 3
Hi Maurice,

Een emailadres kan maar eenmaal gebruikt worden voor MijnTele2 en per klantnummer kan er maar 1 emailadres genoteerd worden.
Wanneer jouw dochter haar eigen klantnummer heeft, moet daar een ander emailadres komen te staan.

Wanneer jouw account al actief is, kun je daar op in loggen en je eigen emailadres wijzigen zodat jullie verschillende emailadressen hebben.
Of je kunt haar emailadres door ons laten wijzigen

Gr, Bernadet
Reputatie 3
Omdat er geen reactie binngekomen is, ga ik er vanuit dat opgelost is.
Ik sluit dit topic. Heb je nog vragen? Kun je een nieuw topic starten.

Fijne dag 🙋