beantwoord

Kan niet meer inloggen op mijn tele2

  • 5 December 2020
  • 3 reacties
  • 814 x bekeken

Kan ineens niet meer inloggen, geeft aan dat ww fout is. Bij opvragen ww geeft hij aan geen account.

Ik heb vervolgens een account aangemaakt opnieuw en ook een sms ontvangen om deze te bevestigen, een wachtwoord te maken en je zou denken, opgelost.

Nou wil ik dus inloggen en krijg ik wederom de melding dat het wachtwoord fout is.
Als ik op de link klik voor een nieuw wachtwoord crasht heel de website

This site can’t be reached

Check if there is a typo in cmstst.tm.nl.ad.tmo.

 

DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 9 December 2020, 09:13

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Kan ineens niet meer inloggen, geeft aan dat ww fout is. Bij opvragen ww geeft hij aan geen account.

Ik heb vervolgens een account aangemaakt opnieuw en ook een sms ontvangen om deze te bevestigen, een wachtwoord te maken en je zou denken, opgelost.

Nou wil ik dus inloggen en krijg ik wederom de melding dat het wachtwoord fout is.
Als ik op de link klik voor een nieuw wachtwoord crasht heel de website

This site can’t be reached

Check if there is a typo in cmstst.tm.nl.ad.tmo.

 

  • If spelling is correct, try running Windows Network Diagnostics.

DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN

 

Ook heb ik een mail ontvangen.

 

Gelukt! Je hebt je aangemeld voor MijnTele2 en je account is nu actief.

Je kunt nu inloggen via tele2.nl/login.

Handig
In MijnTele2 kun je van alles terugzien: je Tele2 facturen, informatie over je verbruik, je pukcode en nog veel meer. Snel een kijkje nemen, dus!
 

 

Toch niet zo handig dus….

Reputatie 7

Als het om mobiel gaat, lukt inloggen op de (juiste) Tele2 app wel?

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @wannaplay2009 , 

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met een aantal tips zodat je weer zo snel mogelijk in kan loggen op jouw Mijn Tele2.

Ik wil je graag een aantal stappen geven die je kan doorlopen om het probleem hopelijk op te lossen. Je kan allereerst je cookies verwijderen, zie hier hoe: https://www.browserchecker.nl/cache-bestanden-verwijderen. Als dat niet werkt, probeer dan een andere browser zoals bijvoorbeeld Chrome, Firefox, Edge of Opera. Wat je ook nog kunt proberen, is om je wachtwoord te veranderen via de knop Wachtwoord vergeten. Ik hoop dat je hiermee verder kunt! Als het na deze stappen nog steeds niet werkt, kijk ik meteen verder voor je. Kan je wel inloggen op de app zoals @pipodeclown tipt?

Ik kan je natuurlijk ook helpen met wat je wilt doen in je MijnTele2-account. Je hoeft maar aan te geven wat je wilt doen of inzien, en ik regel het. Ik sta voor je klaar!