beantwoord

Inloggen MijnTele2 App lukt niet.

  • 25 October 2017
  • 14 reacties
  • 3351 x bekeken

  • Is lekker bezig
  • 7 reacties
Hallo,

Zoals de titel al doet vermoeden lukt het inloggen op de MijnTele2 app niet. Echter kan ik wel gewoon inloggen op de website van Tele2.

Heb al geprobeerd de app opnieuw te installeren, ook dit tevergeefs.

Iemand tips voor mij om de app werkend te krijgen?

Bedankt!

Groeten Tim
icon

Beste antwoord door Tsc 18 December 2017, 09:45

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

14 reacties

Reputatie 4
Topic gesloten wegens inactiviteit.
Vandaag eerste dag als Tele2 klant en de app werkt naar behoren.

Dus alles is goed gekomen.

Groeten Tim
Zal ik doen!

Groeten Tim
Reputatie 4
Hoi Tim,

Heel erg jammer. Helaas is er op dit moment nog niets wat ik voor je kan betekenen, ik wil je vragen het te blijven proberen en wanneer deze beschikbaar is, een nieuwe update van de app te installeren.

Mark
Nee, Helaas nog steeds niet gelukt. Vreemd toch?


Hoi Tim,

Kun je inmiddels al inloggen op je MijnTele2 app?

Mark
Reputatie 4
Hoi Tim,

Kun je inmiddels al inloggen op je MijnTele2 app?

Mark
Hoi Tim,

Dat is zeker vreemd! In dat geval zou ik je adviseren het toch nog even afwachten 🙂.

Mark


Tot op heden nog steeds niet gelukt om in te loggen.
Reputatie 4
Hoi Tim,

Dat is zeker vreemd! In dat geval zou ik je adviseren het toch nog even afwachten 🙂.

Mark
Hoi Tsc,

Ik zie dat je abonnement nog niet is ingegaan, officieel moet je wel kunnen inloggen al om je bestelling te volgen. Toch wil ik je vragen het de komende dagen/week nog een paar keer te proberen. Waarschijnlijk is jouw MijnTele2 account nog niet helemaal 100% voltooid.

Mark


Hoi Mark,

Dit klopt, pas vanaf 18 december gaat mijn tele2 abonnement in. Zal het de komende tijd blijven proberen.

Dan wel vreemd dat ik via de website wel gewoon kan inloggen toch? Hieruit zou je toch kunnen opmaken dat mijn account werkt.

Bedankt voor de input.

Groeten Tim
Reputatie 4
Hoi Tsc,

Ik zie dat je abonnement nog niet is ingegaan, officieel moet je wel kunnen inloggen al om je bestelling te volgen. Toch wil ik je vragen het de komende dagen/week nog een paar keer te proberen. Waarschijnlijk is jouw MijnTele2 account nog niet helemaal 100% voltooid.

Mark
Waarom staat er Voda... boven je screenshot? Probeer je via Voda... bij Tele2 in te loggen?

Dat klopt, ben overgestapt van Vodafone naar Tele2, echter gaat het nummerbehoud pas later in.

Dat mijn provider op het moment nog Vodafone is lijkt mij los te staan van het kunnen inloggen bij de Tele2 app. Correct me if I’m wrong.
Waarom staat er Voda... boven je screenshot? Probeer je via Voda... bij Tele2 in te loggen?
Hoi mark,

Zie bijgevoegde foto voor de melding.



Groeten Tim
Reputatie 4
Hoi Tim,

Goed dat je hebt geprobeerd om de app opnieuw te installeren, zo weet je dat je de laatste versie hebt! Natuurlijk niet fijn dat het niet werkt, wat voor melding krijg je wanneer je probeert in te loggen op de app?

Mark