beantwoord

Geen actief abonnement in MijnTele2

  • 20 July 2020
  • 6 reacties
  • 311 x bekeken

ik probeer in te loggen via de app en ook de Website. In beide gevallen krijg ik de melding dat ik geen actief account heb. Heb ook geprobeerd het ww te veranderen maar dit probleem blijft zich voordoen. Erg irritant dit aangezien ik nu niets kan inzien.

icon

Beste antwoord door Rox van Tele2 21 July 2020, 11:07

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Heb je een actief nummer bij Tele2? Of loopt bijvoorbeeld nog de aanvraag voor nummerbehoud?

Actief

Reputatie 7
Badge +2

Heb je je account al geactiveerd via de link die je via mail hebt ontvangen?

Ja

Reputatie 7
Badge +2

Bel in dat geval even de klantenservice, dat werkt het snelst.

Reputatie 5
Badge +2

Hey @Simonvdl, welkom op onze Community! Thanks @pipodeclown voor het meedenken. We zijn nu al wat stappen verder. Mocht je mijn collega's van de klantenservice nog niet gesproken hebben, dan help ik jou direct verder! Soms is het namelijk zo dat er een oud inactief abonnement gekoppeld is aan het e-mailadres wat je voor het huidige abonnement hebt gebruikt. Zie ook dit topic. Dit hoeft dan alleen gewijzigd worden en het huidige account moet opnieuw geactiveerd worden. Ik regel het voor je! :muscle_tone4:

Je kan mij met deze link een privébericht sturen. Ter verificatie heb ik de volgende gegevens van jou nodig:

  • Voornaam + achternaam
  • Volledige adresgegevens
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer

​​​​​​​Ik hoor het van je!

Groetjes, 

Rox