beantwoord

Foutmelding: "er is iets fout gegaan" bij inloggen MijnTele2

  • 7 June 2017
  • 5 reacties
  • 256 x bekeken

Ik heb een probleem! Ik kan geen account aan maken op mijn tele2. "er is iets fout gegaan" staat er dan steeds.
icon

Beste antwoord door Frenk van Tele2 8 June 2017, 14:11

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 6
Hoi samya007, welkom op ons forum!

Ik zou graag wat meer achtergrondinformatie van je willen. Klopt het dat je probeert in te loggen op de MijnTele2 van een mobiel abonnement?
Is het je in het verleden wel gelukt in te loggen op MijnTele2?
Als gebruikersnaam gebruiken we het bij ons bekende e-mailadres, gebruik jij deze ook om in te loggen en ontvang je wel gewoon mailtjes van ons?

Let me know :)

PS: ik heb het topic even verplaatst
Beste frenk ,
Ik heb deze abonement pas bijna 2 manden het is me nooit gelukt om account te maken ik krijg steeds het bericht oeps er is iets verkeerd gegaan probeer nog eens . Ik ben het zat .
Mvg
Samya
Reputatie 6
En laat ik nou ontzettend graag die frustratie bij je wegnemen en het probleem voor je oplossen :)

Daar heb ik echter wel een minimale hoeveelheid informatie voor nodig. Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Je adres inclusief postcode en woonplaats
- Klantnummer of Geboortedatum
-Het e-mailadres dat je gebruikt om in MijnTele2 in te loggen (of thans een dappere poging daartoe te doen)
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Frenk.

Ik zie je gegevens tegemoet!
Reputatie 6
Hoi Samya! Op basis van je gegevens heb ik kunnen constateren dat bij het verwerken van je bestelling geen MijnTele2 omgeving is aangemaakt. Omdat je niks hebt om op in te loggen krijg je die foutmelding :)

We zullen als nog een MijnTele2 omgeving voor je maken met het e-mailadres dat je opgegeven hebt, je krijgt een activatiemail zodra dit gefikst is. Houd er rekening mee dat het enkele weken kan duren voor het zover is.

Sorry voor het ongemak, laat het me weten als ik in de tussentijd nog wat voor je kan doen!
Reputatie 6
Ik zag dat het probleem inmiddels gefikst is. Fijn! Het topic zal ik bij deze sluiten.