beantwoord

Bugreport: Chatbot MijnTele2 app geeft de verkeerde link.

  • 11 November 2020
  • 2 reacties
  • 100 x bekeken

Wanneer de Chatbot binnen de MijnTele2 app de worden "Bug” of “Bug report” ontvangt snapt deze de vraag niet. Bij de term "Fout Doorgeven” reageert de bot met een Link “Doorgeven aan onze developer” waarop je kan klikken.

Die link gaat duidelijk niet naar de correcte locatie. Het linkt naar het menu "pincode wijzigen” wat duidelijk niet de bedoeling is.

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 12 November 2020, 17:13

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hey @Zwets,

Welkom op de Community! Tof dat je het aankaart, ik ga het meteen voor je onderzoeken. 

Deze feedback is erg waardevol. Ik begrijp dat je een bug report wilt doen en de link werkt niet goed. Ik ga dit intern aankaarten!
Nu ben ik ook benieuwd naar de bug die je wilt melden. Wil je die hier delen?

Ik hoor graag van je! :muscle:

Hallo @Cas van Tele2 

De melding die ik wou doen heb ik hier gedaan: https://forum.tele2.nl/mobiele-abonnementen-180/bundebooster-systeem-reageert-niet-traag-81263?postid=491456#post491456

 

In toevoeging daarop: ook gisteravond merkte ik dat ik om 22:33 een "Gelukt! Je BundelBooster van 1GB is nu actief.” heb ontvangen, maar 4G pas om 22:50 weer actief werd.