beantwoord

Afsluiten Internet-abonnement via MijnTele2

  • 7 October 2018
  • 2 reacties
  • 118 x bekeken

Onlangs heb ik SimOnly-abonnement afgesloten bij Tele2. Ik kreeg toen een link om een MijnTele2-account te openen. Dat heb ik gedaan. Vervolgens wil ik ook een Internet-abonnement afsluiten. Dat wilde ik via het MijnTele2-account doen, daar staan immers al mijn gegevens in. Maar ik blijf maar op een formulier uitkomen, waar ik alles weer helemaal opnieuw moet invullen: naam, mobiele nummer, rekeningnummer, etc.

Maar goed, mijn vraag: hoe kan ik nu via MijnTele2-account een Internet-abonnement afsluiten?

NB: Ik dacht mij MijnTele2-account te gebruiken voor dit forum, maar ook daar moest ik al mijn gegevens opnieuw invullen. Wijkt het Forum-account af van je MijnTele2-account? En is er echt geen mogelijkheid om gewoon een email te sturen?
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 8 October 2018, 13:19

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 5
Hé Robert,

Je hebt inderdaad te maken met drie verschillende accounts waarbij je voor elke apart je gegevens moet opgeven wanneer je je voor de eerste keer aanmeldt.

En is er echt geen mogelijkheid om gewoon een email te sturen?

Nee, maar we hebben wel tal van andere mogelijkheden voor je om contact met ons op te nemen

Groet, Kevin
Reputatie 7
Badge +12
Het vaste account en mobiele account zijn niet gekoppeld. Je kunt vast internet dus gewoon afsluiten vua die nieuwe pagina's waarop je terecht komt.