beantwoord

Activeer een nieuw account

  • 10 May 2019
  • 9 reacties
  • 490 x bekeken

Hi, Ik probeerde een nieuw account te activeren, Maar ik krijg altijd deze tekst: SORRY
Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog een keer. En ik weet niet wat ik eraan moet doen.
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 24 May 2019, 11:50

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 4
We hebben meerdere meldingen ontvangen dat er problemen zijn met het activeren van het account voor MijnTele2. We werken aan een oplossing en ik wil je vragen het op een later moment nogmaals te proberen.
Onze excuses voor het ongemak!

Groet Petra
Reputatie 4
Is het inmiddels al gelukt een account aan te maken?

Ik hoor het graag, groet Petra
Reputatie 4
De oorzaak van het probleem met betrekking tot het activeren van MijnTele2 accounts is gevonden, in de aankomende IT Release zal dit probleem verholpen worden.
Na 04 juni 2019 kun je zonder problemen een MijnTele2 account activeren. Voor nu excuses voor het ongemak.

Groet Petra
Hier werkt het nog steeds niet, blauw scherm sorry probeer het later nog eens, probleem speelt al een week, heb met de simkaart nog geen seconde kunnen bellen
Het is nu nog niet na 04 juni. Misschien morgen nog eens proberen?
5 juni : Het opnieuw versturen van de laatst verstuurde e-mail is niet gelukt door een technische storing. Probeer het a.u.b. later nog een keer.

Wat ik ook probeer
Reputatie 4
@tisdikwelswa
Natuurlijk helpen we iedereen waar mogelijk! Je kunt hiervoor eenvoudig zelf een topic openen via onderstaande link!
https://forum.tele2.nl/topic/new

We zien je graag terug in je eigen topic!

Met vriendelijke groet,
Petra
Reputatie 4
Rezan1992 is het inmiddels gelukt je MijnTele2 account te activeren?
Reputatie 4
Aangezien ik geen reactie heb ontvangen ga ik dit topic sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra