beantwoord

Abonnement koppelen aan MijnTele2 account lukt niet

  • 29 May 2022
  • 6 reacties
  • 700 x bekeken

  • Durft te posten
  • 1 reactie

Ik heb al langer een tele2 abonnement met hetzelfde nummer. Eerst op naam van familie. Enkele maanden geleden is het overgezet op mijn naam. Er werd toen verteld dat ik een maand of twee moest wachten voordat ik in kon loggen in mijn Tele2, maar het lukt nog steeds niet om het abonnement te koppelen. Ik krijg steeds een foutmelding. Ik heb ook al een account aangemaakt met een ander mailadres om te kijken of dat lukt, maar dat werkt ook niet. Hoe los ik dit op?

icon

Beste antwoord door Nl95 14 June 2022, 09:44

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Nl95,

Allereerst van harte welkom op onze Community! Goed dat je je 06-nummer in je profiel hebt ingevuld. Ik heb gelijk eens gekeken en het lijkt erop dat je sinds gisteren een actief en werkend MijnTele2-account hebt, klopt dat? Werkt alles naar behoren?

Zo niet, laat het me dan weten. Dan ontkoppel en verwijder ik het oude account. Dan kun je gemakkelijk en snel een nieuw MijnTele2-account aanmaken. 

Ik zie je reactie graag tegemoet! 😊

Ik heb gelijk eens gekeken en het lijkt erop dat je sinds gisteren een actief en werkend MijnTele2-account hebt, klopt dat? Werkt alles naar behoren?

Zo niet, laat het me dan weten. Dan ontkoppel en verwijder ik het oude account. Dan kun je gemakkelijk en snel een nieuw MijnTele2-account aanmaken. 

 

Hallo,

Het is inmiddels gelukt! Geen idee hoe, volgens mij niks anders gedaan dan de pogingen ervoor. Bedankt voor het meedenken!

 

Reputatie 7
Badge +12

Hey,

Superfijn om te horen dat het is gelukt, dat is het belangrijkste!

Graag gedaan, mocht je in de toekomst meer vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar!

Voor nu wens ik je nog een hele fijne en zonnige dag! 😎

Het koppelen van mijn abonnement lukt niet, ik heb een poging gedaan waardoor ik nu twee accounts heb, echter krijg ik bij beide accounts de melding dat het abonnement al gekoppeld is aan een ander account. Het duurt nu al een tijdje en ik begin redelijk gefrustreerd te raken dus het zou fijn zijn als iemand me kan helpen.

@jorisverhoeven 

Dit is een oud en al beantwoord topic. Er is een grote kans dat je hier geen antwoord krijgt.

Je kan beter een nieuw topic openen.

Reputatie 7
Badge +12

Hey @jorisverhoeven,

Allereerst welkom op onze Community! Goed dat je je 06-nummer in je profiel hebt gezet. Ik zie inderdaad dat er een oud account aan dit nummer gekoppeld stond. Deze heb ik direct voor je losgemaakt en verwijderd. Je kunt nu dus een nieuw account aanmaken en je abonnement erin koppelen. Dit kun je doen via deze link.

Wellicht dat het systeem dit nog even moet verwerken, lukt het nog niet direct, probeer het vanavond dan nog eens. Dan moet het goedkomen.

Laat je het ons weten of het is gelukt? We horen het graag van je. Mocht je volgende keer weer hulp nodig hebben, start dan inderdaad even een nieuw topic, zoals @WhTurner zegt. 😎

Groetjes,

Marciano