beantwoord

Weer routing problemen?

  • 23 November 2021
  • 10 reacties
  • 212 x bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Zijn er weer problemen met routing? Weer bepaalde websites onbereikbaar, op twitch willen videos niet meer laden. T-mobile meld wel nieuwe problemen, maar hier geen storingsmelding.

Zie ook https://community.t-mobile.nl/algemeen-490/problemen-vast-internet-en-tv-t-mobile-thuis-23-11-2021-336288

icon

Beste antwoord door Anonymous 24 November 2021, 07:07

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Jep ook bij ons bekend

sinds vanochtend 11 uur al geen Twitch meer, en Ik was met Twitch zelf in conclaaf gegaan omdat ik dacht dat er een fout op het platform was, worden deze issues nu ook voor Tele2 gebruikers opgelost?

Reputatie 6
Badge +7

sinds vanochtend 11 uur al geen Twitch meer, en Ik was met Twitch zelf in conclaaf gegaan omdat ik dacht dat er een fout op het platform was, worden deze issues nu ook voor Tele2 gebruikers opgelost?

Jazeker, ze zijn hiermee bezig, het hoort vanzelf weer te gaan werken

Inmiddels update van moderator Sander op t-mobile:

 

We hebben het probleem gevonden. Vannacht voeren we een wijziging door waarna alle sites weer beschikbaar zullen zijn. Ik weet niet precies wat nu het probleem was en welke wijziging er doorgevoerd wordt. 

 

Storing gaat de rest van de dag nog duren dus.

@Tele2 Gast, schiet op. Mijn werk is op Twitch, wolla ik ga overstappen binnenkort op jullie hardste concurrent.

Inmiddels update van moderator Sander op t-mobile:

 

We hebben het probleem gevonden. Vannacht voeren we een wijziging door waarna alle sites weer beschikbaar zullen zijn. Ik weet niet precies wat nu het probleem was en welke wijziging er doorgevoerd wordt. 

 

Storing gaat de rest van de dag nog duren dus.

dank voor de update!

Voor mij zijn de problemen weer opgelost, in ieder geval functioneert twitch weer voor mij.

oops, verkeerde tabblad

 

 

oops, verkeerde tabblad

 

 

je hebt het niet verkeerd, alles werkt gelukkig weer op Twitch

Ja klopt, maar ik had nog een comment getypt, maar die was voor het t-mobile forum bedoeld :stuck_out_tongue_closed_eyes: