beantwoord

slechte wifi verbinding

  • 2 December 2021
  • 1 reactie
  • 69 x bekeken

Sinds twee weken heb ik een hele slechte verbinding, voornamelijk via wifi, die met regelmaat ook wel eens volledig wegvalt.

vandaag is in een uur tijd wifi volledig weggevallen en via een kabel is de verbinding erg slecht.

ik heb mn router al een keer volledig gereset, al enkele keren van het stroom gehaald en opnieuw opgestart en ook al verschillende wifi kanalen geprobeerd maar de snelheid en verbinding blijft slecht.

het WPS lampje op mn router knippert soms ook rood terwijl dat voorheen niet zo was. Wat kan ik nu nog doen om de verbinding te verbeteren en de snelheid te krijgen zoals het voorheen was??

icon

Beste antwoord door Floor109 5 December 2021, 22:49

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 5
Badge +2

Hoi Tamaar

Excuses voor de late reactie, je topic is me even ontschoten. Heb je in de tussentijd al contact gehad met onze klantenservice?

Ik kan het een en ander voor je doormeten, mocht je dat goed vinden dan mag je me even een privé bericht sturen met je klantnummer (in je profiel staat die van je mobiel) of postcode en huisnummer.

Reageer