beantwoord

internet en wifi valt regelmatig weg

  • 5 August 2022
  • 1 reactie
  • 54 x bekeken

Sinds een paar weken valt het internet gewoon weg en dus ook wifi. Dit begint mij erg te irriteren omdat ik ook thuis werk. De vorige week ging het net goed voor werk met een bepaalde handeling. En ook regelmatig de melding krijgt netwerk bezet. Dat lijkt mij stug, want er is maar 1 laptop 2 mobieltjes en tablet erop aangesloten. Is het mogelijk dat iemand anders inbreekt op de internetaansluiting en het wifi netwerk. En hoe kom ik hierachter.

icon

Beste antwoord door Johrick van Tele2 8 August 2022, 11:16

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6

Hi @awebalm

Wat leuk dat je de Tele2 Community hebt weten te vinden! Welkom. Ik moet je heel eerlijk bekennen dat ik niet alle in's en out's weet van Tele2 Thuis. Daarom moet ik je dan ook aanraden om deze vraag neer te leggen bij mijn collega's van Tele2 Thuis, aan de lijn! Zij kunnen je helpen en met je meekijken wat er precies aan de hand is. Want ik snap heel goed dat je wel gewoon werken internet wilt hebben, vooral als je thuis werkt. Mijn collega's zijn bereikbaar op: 020 - 754 4444 of bel 1200 als je jouw mobiele nummer van Tele2 gebruikt (lokaal tarief).

Reageer