In 2020 heb ik mijn abonnement bij Tele 2 opgezegd.
Inmiddels is het 14 maart 2022 en nog steeds wacht ik op verrekening van mijn teveel betaalde abonnementsgeld. Ik heb inmiddels 21 keer gebeld met de klantenservice, iedere keer beloven ze dat het betreffende bedrag overgemaakt wordt en dat er iets fout is gegaan binnen de financiële afdeling en deze het niet opgepakt hebben omdat ze gebruik maken van een nieuw systeem. Via mail zijn ze niet bereikbaar (Alleen voor zakelijke gebruikers). Inloggen om hun contactformulier in te vullen gaat niet omdat ik geen klant meer ben.
Het bewijs wat ik heb is de betreffende factuur waarop staat dat het bedrag verrekent wordt. Ik overweeg de geschillencommissie in te schakelen maar heb weinig zin in al het gedoe aangezien het gaat om een bedrag van 20,72. Het gaat mij om het principe en zeker na alle moeite en energie welke ik erin gestoken heb.
Hierbij stel ik TELE2 in gebreke en aansprakelijk voor alle kosten hieruit voorvloeiende.
Los het op en bespaar mij en jezelf een hoop tijd en kosten.