beantwoord

Verkeerde tarieven op factuur na verlenging

  • 1 June 2023
  • 17 reacties
  • 216 x bekeken

online mijn kontrakt verlengd met nieuw toestel ,samsung ultra

alles ingevuld en werdt doorgezet om te betalen. na het betalen merkte ik dat bedrag niet klopte. ik zou 249 moeten bijbetalen, maar werd 349. paar minuten later kreeg ik mail dat bestelling geplaatst was. in de factuur bleek bijbetaling dus 349 te zijn in plaats van 249. teven was mijn bundel 25 ipv 12,50 .  zodoende is mijn maandbedrag ook niet goed.  meteen helpdesk gebeld die konden niets doen, moest de bestelling wijzigen bij post.nl en dan zou ik opnieuw kunnen bestellen. vandaag toestel toch binnen gekregen, en weer helpdesk gebeld. nu werdt gezegt dat het door een storing kwam en ik tzt de juiste bedragen zou moeten betalen. maar ik wil hier een schriftelijkr bevestiging van

icon

Beste antwoord door denhuff 22 September 2023, 22:26

Bekijk origineel bericht

17 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hi @denhuff, allereerst van harte welkom op de Community en leuk om te horen dat je hebt verlengd met de Samsung Galaxy S23 Ultra! Goed dat je direct contact hebt opgenomen, dit probleem is inderdaad bij ons bekend en onze IT-afdeling is momenteel nog bezig om dit op te lossen. Zodra IT dit heeft opgelost, zal er een correctie plaatsvinden, echter weten we op dit moment nog niet wanneer dit zal zijn. Houd je nieuwe abonnement in MijnTele2 goed in de gaten of (mocht je eind volgende week nog niets hebben gemerkt) kom even bij mij terug, dan kijk ik graag voor je of er al een update is. Dus geen zorgen, dit komt helemaal goed!

Heb je nog vragen? Stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar. Anders wens ik je voor nu alvast een heel fijn weekend! 😊

bedankt voor het antwoord. ik wacht een week af. heb net mijn kontrakt binnen via de mail, maar toestel bijdrage is nog steeds te hoog. scheelt €100. bij bundel staat dat er korting is, dus dat valt al weer mee en zou mijn maandbedrag gaan kloppen. als ik geen bevestigiging krijg over verrekening ga ik alles cancellen. ik hoop dat het niet nodig is

, had verwacht enig bericht te ontvangen, maar nog steeds niiks over het teveel betaalde bedrag. jammer van de (slechte) service. ben benueuwd of ik hier ooit nog van hoor, zonder zelf steeds aan de bel te hoeven trekken

Reputatie 7
Badge +12

Hi, goed dat je me hier nog een bericht stuurt! Ik geef je graag meer informatie over de situatie. Ik heb direct met je meegekeken naar de gegevens in je MijnTele2-account. Ik zie dat de abonnementskosten voor je nieuwe abonnement kloppen incl. de € 12,50 korting. Het toestelkrediet staat inderdaad nog op € 100 meer dan het zou moeten. Geen zorgen, de € 100 die je extra hebt betaald, wordt binnenkort verrekend. Hieronder meer informatie!

Heb je trouwens helemaal niks gehoord? We hebben je wel een SMS gestuurd over dat de correctie op je volgende factuur zichtbaar zal zijn. Heb je die wel ontvangen?

Het probleem is inmiddels opgelost en ook voor jou is de correctie klaargezet. Deze zal op de volgende factuur te zien zijn. Van wat ik begrijp zal er een credit aangemaakt worden en zal de € 100 verrekend worden met je eerstvolgende facturen. Die zul je vanaf volgende maand (juli) zien. De factuur van deze maand stond namelijk al klaar toen de correctie werd ingevoerd. We moeten dus even wachten tot de factuur van juli klaarstaat. Dat zal rond 17-19 juli zijn. Laten we er dan direct samen naar kijken om te zien of alles goed is gegaan. Ik ga ervan uit dat het straks helemaal klopt, maar daar moet ik nu even op wachten.

Maak je a.u.b. geen zorgen over die € 100. Je zal nooit te veel betalen! 

hoi, bedankt voor de opheldering. ik heb geen sms gehad zover ik weet, alleen een mail, zoals ik al melde dat het abbo was aangepast, maar geen info over het teveel betaalde. nu weet ik ,dat het pas op de volgende factuur komt. ik heb er wel vertrouwe in, maar vond de communicatie in het begin (te) stroef, en moest overal achter aan gaan. mischien leerpuntje aan jullie kant. even een duidelijk mail met de stand van zaken help al een groot deel. wederom, bedankt voor het antwoord en het oplossen hiervan

Reputatie 7
Badge +12

Hi, met alle plezier gedaan! Ik weet niet wat er precies mis is gegaan waardoor de SMS niet is aangekomen, maar ik zal je feedback absoluut doorgeven. Ik ben blij dat je hier op de Community terecht bent gekomen en dat ik je hier wel beter op de hoogte heb kunnen houden.

Super fijn dat je er in ieder geval ook vertrouwen in hebt. Dat doet mij ook goed. Mocht je nog vragen hebben, dan weet je me te vinden. Ik sta voor je klaar. Voor nu wens ik je nog een hele fijne middag! 😊

hoi, vandaag gezien dat de factuur van juy klaar stond. ingelogd maar jammer genoeg niets te zien van de verrekening. zou je hier nog eens achteraan willen gaan? of zie ik iets over het hoofd

Reputatie 7
Badge +12

Hi Denhuff, je ziet niets over het hoofd, tenzij we allebei iets over het hoofd zien. Ik zie namelijk ook niet de verwachtte correctie op je factuur of in je MijnTele2-account. Geen zorgen, ik heb gisteren een mail gestuurd naar de technische dienst om dit uit te zoeken. Ik hoop dat ik spoedig een reactie krijg. Zodra ik een reactie heb, hoor je het uiteraard direct van mij!

ik wordt er eigenlijk een beetje kriegel van. vandaag weer een factuur en WEER niks over de terug storting. ondanks de vele beloftes hoor ik dus helemaal niets 

kan dit nu eens opgelost gaan worden?

Reputatie 7
Badge +12

Hi, je hebt helemaal gelijk! Ik realiseer me nu dat ik ook nog geen reactie had ontvangen en daardoor niets meer aan je heb laten weten. Mijn excuses! Ik heb direct opnieuw contact opgenomen met mijn collega met het verzoek om dit nu echt op te pakken. Ik hoop je heel binnenkort goed nieuws te kunnen geven!

en ja hoor. weer een maand voorbij, weer een factuur rijker. en je raad het al, WEER geen terug betaling. kom aub niet met een afscheepverhaal. daar zijn we nu wel na een paar maanden klaar mee toch? ik heb echt geen zin om elke keer een maand te moeten hopen dat de factuur aangepast is. je kan ook gewoon zo terug storten. het minste wil ik een offeciele mail waarin staat dat ik recht heb op de terug betaling, dan kan ik andere wegen gaan bewandelen. nu heb ik alleen dit forum en geen been om op te staan.eerlijk gezgd voelt dit als een scam via marktplaats, en dat verwacht ik niet bij jullie. graag een gedegen antwoord, en niet weer verwijzen naar een collega. neem aan dat je aan de toon van dit bericht wel door hebt dat ik het vertrouwen aan het verliezen ben

Reputatie 7
Badge +12

Hi, ik snap je volkomen. Ik heb nog geen reactie gehad over de correctie en ik ben zelfs klaar met wachten, dus ik kan me goed voorstellen hoe jij erin staat. Ik moet wel even kwijt dat ik niet met een afscheepverhaal kwam. Ik ben herhalend met mijn technische collega's in gesprek geweest en zij hebben me beloofd dit te corrigeren. Dat gezegd hebbende heb ik nog één laatste keer met spoed het verzoek uitgezet om dit op te lossen. Als ik vandaag geen reactie heb, los ik het zelf op een creatieve manier op. 'Gewoon zo terugstorten’ kan uiteraard niet, ik hoop dat je dat begrijpt, maar mocht ik vandaag geen oplossing krijgen dan zorg ik ervoor dat je een credit ontvangt van de € 100 al betaalde toestelkosten.

Ik hoop dat je nog één laatste dag geduld hebt, maar weet dat ik het uiterlijk morgen voor je heb opgelost!

ben benieuwt

Reputatie 7
Badge +12

Hi denhuff, 2 dagen later dan gepland, sorry, maar dan heb je wel wat! Ik heb de credit van € 100 zojuist voor je in orde gemaakt. De credit vind je terug op je volgende factuur/facturen en deze worden hiermee verrekend. Je ontvangt hier zo ook een bevestigingsmail over. Nogmaals mijn excuses dat het lang heeft geduurd, ik was het wachten zelf ook zat, maar ik ben blij dat ik dit op een andere manier voor je heb kunnen doen!

Laat je het me weten of je de bevestigingsmail hebt ontvangen? Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar. Anders wens ik je nog een hele fijne middag en alvast een heel goed weekend!

Hi denhuff, 2 dagen later dan gepland, sorry, maar dan heb je wel wat! Ik heb de credit van € 100 zojuist voor je in orde gemaakt. De credit vind je terug op je volgende factuur/facturen en deze worden hiermee verrekend. Je ontvangt hier zo ook een bevestigingsmail over. Nogmaals mijn excuses dat het lang heeft geduurd, ik was het wachten zelf ook zat, maar ik ben blij dat ik dit op een andere manier voor je heb kunnen doen!

Laat je het me weten of je de bevestigingsmail hebt ontvangen? Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar. Anders wens ik je nog een hele fijne middag en alvast een heel goed weekend!

 

hoi, ik heb een bevestigings mail ontvangen en ga ervan uit dat het nu opgelost is en ik volgende maand niet weer hoef te reageren. jammer dat het zo moest lopen, maar het is niet anders.

verder bedankt voor de hulp

 

grt

alles is nu in orde en gereed. klacht is alsnog met postief resultaat afgesloten

 

grt

Reputatie 7
Badge +12

Hi Denhuff, superfijn dat alles nu in orde is en dat we dit positief hebben kunnen afsluiten. Heel erg bedankt voor je berichtje! 😊

Reageer