Teveel betaald en nog steeds afgesloten na 10 keer contact opgenomen en teveel betaald. Jullie zijn oplichters

  • 24 January 2021
  • 1 reactie
  • 125 x bekeken

Ik ben door jullie opgelicht en ik heb al meer dan 60 euro meer betaald en ben nog steeds afgesloten. Dit is de ACHSTE keer dat ik contact opneem en ik hoor de heletijd het word geregeld nou niet dus. Ik heb een bewijs van betaling bestuurd van alles. Ik heb 50 euro betaald 2 weken terug en nog steeds geblokkeerd. Je snapt dat ik wel gestrest ben nu

Gisteren NOGMAALS 74 euro 

Ik heb met jullie contact gezocht maar ik kwam er niet door heen. Toen deed ik me. Voor als een. Potentiele klant en toen nam. Er gelijk iemand op. 

 

Nou mijn verhaal uit gelegd en we zijn we 2 weken verder

 

Ik ben door jullie opgelicht en ik heb al meer dan 60 euro meer betaald en ben nog steeds afgesloten. Dit is de ACHSTE keer dat ik contact opneem en ik hoor de heletijd het word geregeld nou niet dus. Ik heb een bewijs van betaling bestuurd van alles.

 

Maak dit  nu is in orde. Mijn bedrijf lijdt eronder!! Ben al 5000 misgelopen door jullie geoIk heb 50 euro betaald 2 weken terug en nog steeds geblokkeerd. Je snapt dat ik wel gestrest ben nu

Gisteren NOGMAALS 74 euro 

Ik heb met jullie contact gezocht maar ik kwam er  niet door heen. Toen deed ik me. Voor als een. Potentiele klant en toen nam. Er gelijk iemand op. 

 

Nou mijn verhaal uit gelegd en we zijn we 2 weken verder

 

Ik stuur een betaal bewijs. Nou ik hoor niks. Bel ik weer. Zou ik binnen 24 uur gebeld worden niet gebeurd. Ik wil dat je dit op lost. Daarnaast voor compensatie betaal mijn telefoon niet af alleen het sim abonnement. Zijn jullie helemaal gek geworden 

 

Ik wil dat jullie mij bellen of dit vandaag nog regelen. Ik krijg ook geld te goed van jullie. Ben bel mij maar *Mobiele nummer verwijderd ivm privacy

Cas van Tele2 3 jaar geleden

Hoi Benjamin,

Welkom op de Community! Ik ga je helpen  met jouw betalingen zodat je zo snel mogelijk weer wordt aangesloten.

Door intern systeemonderhoud zijn enkele financiële servicemogelijkheden voor een korte tijd niet beschikbaar! Van vrijdag 22 januari om 19:00 tot dinsdag 26 januari 10:00 zal je geen iDeal-betalingen kunnen doen, kunnen er geen betalingsregelingen aangevraagd worden, kan er geen factuurinformatie getoond worden, kan toestelkrediet niet afbetaald worden en kunnen er geen simkaarten en toestellen geleverd worden.
Dit zal op dinsdag allemaal weer voorbij zijn! Je hoeft je ook geen zorgen te maken over eventuele achterstanden. Het incassoproces komt deze dagen ook stil te liggen, dus het heeft geen invloed op de openstaande bedragen.

Dat onderhoud is nu afgelopen! Je geeft aan dat je bedragen handmatig hebt overgemaakt. Welke bedragen zijn dat en naar welk rekeningnummer heb je dit overgemaakt? Ik heb je een privebericht gestuurd waarin ik je om gedetailleerdere informatie vraag. 

Ik hoor graag van je! 

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Hoi Benjamin,

Welkom op de Community! Ik ga je helpen  met jouw betalingen zodat je zo snel mogelijk weer wordt aangesloten.

Door intern systeemonderhoud zijn enkele financiële servicemogelijkheden voor een korte tijd niet beschikbaar! Van vrijdag 22 januari om 19:00 tot dinsdag 26 januari 10:00 zal je geen iDeal-betalingen kunnen doen, kunnen er geen betalingsregelingen aangevraagd worden, kan er geen factuurinformatie getoond worden, kan toestelkrediet niet afbetaald worden en kunnen er geen simkaarten en toestellen geleverd worden.
Dit zal op dinsdag allemaal weer voorbij zijn! Je hoeft je ook geen zorgen te maken over eventuele achterstanden. Het incassoproces komt deze dagen ook stil te liggen, dus het heeft geen invloed op de openstaande bedragen.

Dat onderhoud is nu afgelopen! Je geeft aan dat je bedragen handmatig hebt overgemaakt. Welke bedragen zijn dat en naar welk rekeningnummer heb je dit overgemaakt? Ik heb je een privebericht gestuurd waarin ik je om gedetailleerdere informatie vraag. 

Ik hoor graag van je!