beantwoord

Tarieven verre landen bundel Kosovo

  • 3 February 2022
  • 4 reacties
  • 454 x bekeken

Binnenkort ga ik waarschijnlijk een rondreis door de Balkan maken. In verband met het doorkruizen van meerdere landen zal het onhandig zijn om in elk land een aparte lokale simkaart te moeten kopen voor een enkele of maximaal 2 dagen per land dus vandaar dat ik gebruik wil maken van de Tele2 verre landen bundels.

1 van de landen waar ik naar toe ga ik Kosovo en deze blijkt in de rode zone te zitten en hiervoor kan ik geen tarieven en bundelgroottes vinden omdat Kosovo niet in de zoekfunctie gevonden wordt maar echter op dezelfde pagina wel onder zone rood wordt weergegeven.

Kan iemand doorsturen wat de tarieven/bundelgroottes en activatiecodes zijn van Kosovo en eventueel de site hierop aanpassen?

icon

Beste antwoord door Mark Schuurman 21 February 2022, 22:31

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey Mark, allereerst tof om te horen dat je een mooie rondreis gaat maken!

Goed dat je je van tevoren verdiept in de verre landen bundels. Ik heb de tarieven voor Kosovo direct voor je opgezocht:

Internetten kan hier inderdaad met een RODE Verre Landen Bundel.  Sms naar 1280:

  • ROOD S (5MB voor € 50)
  • ROOD M (10MB voor € 100)
  • ROOD L (20MB voor € 200)

Na bevestiging via sms is je bundel 31 dagen geldig.

Zonder bundel betaal je € 10 per MB. Je roaming buitenbundellimiet staat standaard op € 10 per maand (=1MB). Zodra deze limiet bereikt is laten we het weten. Bellen (lokaal of naar Nederland) kost € 1,75 per minuut en gebeld worden € 1,27 per minuut. Sms'en kost € 0,75 per bericht.

Ik geef je feedback direct door aan de juiste collega's om deze tarieven ook toe te voegen aan de lijst op de website, thanks hiervoor! 

Ik wens je alvast heel veel plezier op je reis. Laat het me gerust weten hoe het was! :sunglasses:

Goed dat je je van tevoren verdiept in de verre landen bundels. Ik heb de tarieven voor Kosovo direct voor je opgezocht:

Internetten kan hier inderdaad met een RODE Verre Landen Bundel.  Sms naar 1280:

  • ROOD S (5MB voor € 50)
  • ROOD M (10MB voor € 100)
  • ROOD L (20MB voor € 200)

Na bevestiging via sms is je bundel 31 dagen geldig.

Zonder bundel betaal je € 10 per MB. Je roaming buitenbundellimiet staat standaard op € 10 per maand (=1MB). Zodra deze limiet bereikt is laten we het weten. Bellen (lokaal of naar Nederland) kost € 1,75 per minuut en gebeld worden € 1,27 per minuut. Sms'en kost € 0,75 per bericht.

 

Hartelijk dank voor het bericht, ik zie nu ook dat de informatie aangepast is. Helaas is de bundel in vergelijking met de andere bundels die ik nodig heb extreem duur en klein waardoor ik een andere oplossing specifiek voor Kosovo moet bedenken.

Vorige week heb ik de rondreis gemaakt en het was een hele mooie reis. Ik heb een pre-paid kaartje van T-Mobile gekocht met €50 beltegoed waarmee ik twee keer 1000MB data kon activeren die geldig was in alle 5 de landen en dus ook in Kosovo. Dit als tip voor andere mensen die in de deze landen mobiel internet willen hebben voor een redelijk laag tarief van 2,5 cent per MB. Wel absurd dat mobiele data in Kosovo bij Tele2 400x zo duur is als bij T-Mobile.

Reputatie 7
Badge +12

Hey Mark, goed om te horen dat je een hele mooie reis hebt gehad, wat tof! Hoe het precies zit met de kosten weet ik niet zo snel, maar thanks voor de tip! Blij om te horen dat je het via T-Mobile goedkoper hebt kunnen fixen. 😊

Alvast een heel fijn weekend en groetjes,

Marciano

Reageer