Halverwege februari heb ik het laatste beetje aan toestelkrediet dat ik had, afbetaald via iDeal. De afschrijving staat op mijn rekening, dus dat is zeker weten gebeurd. Het toestelkrediet wat op de factuur staat, is netjes tot de datum dat ik de rest heb afbetaald. Daarna staat een kopje ‘Resterende termijnen toestelkrediet’, met daar achter precies het bedrag dat ik via iDeal al heb voldaan. Waarom moet ik nu nog een keer betalen?
Rest toestelkrediet afbetaald. Nu zelfde bedrag op factuur!
Beste antwoord door Cas van Tele2
Hallo
Tof dat je het aankaart! Ik ga je meteen helpen met jouw toestelkrediet.
Goed om te horen dat je jouw toestelkrediet hebt afbetaald! Ik heb meteen jouw gegevens erbij gepakt en ik zie dat jouw toestelkrediet nu op 0 euro staat. Als je in februari het toestelkrediet al hebt afgelost is het niet de bedoeling dat je deze nog een keer moet betalen natuurlijk. Om dit op te lossen ontvangen we graag een betaalbewijs per mail XXXX. Zo kunnen we kosten zo snel mogelijk terugstorten, dit duurt ongeveer een week. Mijn excuses voor het ongemak maar geen zorgen, dit gaan fixen!
Op het betaalbewijs moeten minimaal de volgende gegevens zichtbaar zijn:
• Bedrag
• Betaaldatum
• Rekeningnummer waarmee is betaald
• Rekeningnummer waar het bedrag naar is overgemaakt
Als je hier vragen over hebt dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar!
Moderator edit: dit e-mailadres wordt niet langer gebruikt en is daarom verwijderd.
Gebruik altijd het contactformulier wanneer je een vraag hebt die anderzijds niet beantwoord kan worden: Odido Service is er voor je | Odido.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.