Aangezien ik na 4 keer bellen en 1 keer chatten nog steeds mijn terugbetaling niet van jullie heb ontvangen, dan maar via de Community proberen. Hierbij een kort overzicht:
Februari: Gebeld om abo stop te zetten. Jullie collega aan telefoon zegt met een maand opzegtermijn zal er in april nog abo kosten van mijn rekening worden gehaald.
Mei: Gebeld om te vragen waarom in mei opeens nog abo kosten van mijn rekening wordt gehaald. Dame aan telefoon zegt dat de collega de opzegging niet goed heeft doorgevoerd. Ze heeft dan per direct het abo voor mij stopgezet en verteld dat ik mijn bedrag van mei zal terug ontvangen.
Juli: Gebeld omdat ik niet alleen nog niks terug heb ontvangen maar jullie blijven nog abo kosten van mijn rekening halen. Deze dame aan telefoon zegt dat mei als start van mijn opzegtermijn werd gezien ipv februari. Daarna zegt ze dat ze het voor mij heeft gecorrigeerd en dat ik de kosten van mei t/m juli zal terug ontvangen. Heb nog een bevestiging mailtje van jullie gekregen, waarin ook staat dat het ‘’vier tot zes weken’’ zal duren.
November: Gebeld, heb jullie ruim de tijd gegeven en nog steeds het verschuldigd bedrag op mijn bank niet gezien. Deze dame aan telefoon belooft me dit keer dat ik het binnen twee weken zal ontvangen. Helaas en verwacht, na twee weken weer niks te zien maar via de chat dit proberen op te lossen. Ronald daar zegt dat hij de terugstorting aanvraag opnieuw zal indienen, en zal dit keer ‘’ongeveer een week duren’’.
December: Gebeld want raad eens wie nog steeds niks heeft ontvangen. Dame aan telefoon zegt dat de aanvraag was ingevuld maar niet was doorgestuurd. Dit keer zal ik mijn verschuldigd bedrag binnen twee weken terug krijgen.
Tele2, ik begrijp dat fouten kunnen gebeuren en dat er een keer iets per ongeluk niet goed is doorgevoerd. Ook kan het soms net iets wat langer duren om een terugbetaling terug te storten, vandaar dat ik jullie ook steeds ruim de tijd heb gegeven. Maar na een ruim halfjaar en 6 keer bij mij iets niet goed doorvoeren is mijn geduldigheid met jullie echter op. Deze hele situatie is gewoon te belachelijk voor woorden. Wanneer krijg ik nou eindelijk mijn geld terug dat jullie door jullie eigen fouten onterecht van mijn bank hebben gehaald, en tot op heden nog steeds weigeren terug te betalen..?