Vanaf 2015 heb ik een abonnement bij tele2 hoewel ik altijd gezeur heb gehad ben ik vol vertrouwen bij tele2 gebleven! Ik kan al maande lang niet inloggen om mijn gegevens in te zien? Ik heb weken geleden gebelt ivb stopzetting van mijn abonnement , op 11 dec zou mijn abonnement gestopt zijn ik heb hier toen een bevestigings mail van gehad. Echter heb ik in februari nog gewoon moeten betalen, om het nog leuker te maken is er eind januari een bedrag van 57 euro van mijn rekening gehaald ? Zonder aankondiging zonder een factuur te ontvangen. Het is ineens van de rekening af geschreven zonder dat ik hier iets vanaf wist ! Als ik naar jullie bel en ondertussen weer 4 verschillende medewerkers aan de tellefoon krijg omdat ik werd door verbonden of de verbinding weg gedrukt werd ! Krijg ik van de een te horen dat tele2 dit niet mag doen! De ander zegt dat is jou overige toestel crediet (waar ik nogmaals niet over ben geïnformeerd) Het is maar 1 keer 57 euro mvr , pardon? Ik kan nergens een klacht indienen want de klachten formulieren zijn van de site af er is geen email waar je een email naar kunt sturen, en het terug bel verzoek wat eerst niet kon en na een hele discussie toch ineens zou kunnen ben ik nog steeds niet door terug gebelt !!!? Dit is nog niet eens mijn gehele verhaal ! Maar dit is kortom belachelijk voor woorden hoe er omgegaan word met iemand die al langer dan 5 jaar inmiddels klant geweest is en ALTIJD netjes betaald heeft ect! En zo word je dan behandeld door tele2 BELACHELIJK !!!!!!!!
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.