-
-
Aan het warmlopen
-
3 reacties
Sinds maart betaal ik extra kosten bovenop mijn abbonement.
Ik was me hier eerder niet bewust van. De kosten kunnen door niemand geïdentificeerd worden.
Payinfo geeft niets er zijn geen abbonementen en als afgestudeerd ICTer ga echt geen sms naar een service Sturen. Ik heb telefonisch contact opgenomen maar ook de helpdesk heeft geen idee.
Het lijkt erop dat ik opgelicht word. Per direct heb ik dan ook de betalingen bij Tele 2 stopgezet.
Ipv 12,50 betaal ik 37,50.
Online diensten heb ik inmiddels geblokkeerd, maar schijnt dat ik voor julli zelfs een factuur van 37,50 heb wachten.
Als ik niet weet wat ik koop ga ik ook niets betalen.
Totdat dit opgehelderd is.
Mvg Joep.
Sinds maart betaal ik extra kosten bovenop mijn abbonement.
Ik was me hier eerder niet bewust van. De kosten kunnen door niemand geïdentificeerd worden.
Payinfo geeft niets er zijn geen abbonementen en als afgestudeerd ICTer ga echt geen sms naar een service Sturen. Ik heb telefonisch contact opgenomen maar ook de helpdesk heeft geen idee.
Het lijkt erop dat ik opgelicht word. Per direct heb ik dan ook de betalingen bij Tele 2 stopgezet.
Ipv 12,50 betaal ik 37,50.
Online diensten heb ik inmiddels geblokkeerd, maar schijnt dat ik voor julli zelfs een factuur van 37,50 heb wachten.
Als ik niet weet wat ik koop ga ik ook niets betalen.
Totdat dit opgehelderd is.
Mvg Joep.
Hey @Joeperd dat heeft te maken met SMS-diensten, die je kunt betalen via je Tele2 factuur. Stemmen op je favoriete kandidaat in een tv-show, gegevens over een huis of auto opvragen off ringtones en wallpapers kopen.Het zijn allemaal voorbeelden van sms-diensten. Deze kosten verwerken we in je factuur. Dit kan een reden zijn dat je telefoonrekening hoger dan normaal is. Sms-diensten kun je betalen via je factuur. Meer informatie hierover kan je terugvinden op onze website: https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/factuur-betalen/hoger-dan-verwacht/sms-diensten.
Je kunt via www.payinfo.nl inzien voor welke diensten je bent aangemeld en je ook hiervoor afmelden.
Het werkt als volgt:
- Ga naar www.payinfo.nl
- Klik op 'Inzien & opzeggen'
- Geef je mobiele nummer op
- Vul de code in die je via sms krijgt
- Je ziet nu alle abonnementen en betalingen van de afgelopen 3 maanden
Je kunt via je MijnTele2 account hiervoor een blokkade instellen: https://www.tele2.nl/my/abonnement, zodat het in toekomst voorkomen kan worden! Als de kosten volgens jou onterecht zijn, kunnen we dit voor je onderzoeken bij de aanbieder van de dienst. Hiervoor kun je het onderzoeksformulier invullen via je MijnTele2 account: https://www.tele2.nl/login?redirectUrl=https%253A%252F%252Fwww.tele2.nl%252Fmy%252Fonderzoekfactuur. We zullen dit dan voor je onderzoeken en zo snel mogelijk bij je terugkomen met meer duidelijkheid!
Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten!
Groetjes,
Pharwin
Bekijk origineel bericht