-
-
Aan het warmlopen
-
4 reacties
Ik heb begin juni mijn abonnement verlengd en moest 245 euro bijbetalen voor een nieuwe telefoon. Omdat de betaallink in de email niet werkte werd ik door een medewerker geadviseerd om het bedrag handmatig over te maken.
Deze betaling is niet op tijd verwerkt dus de bestelling van het nieuwe toestel werd geannuleerd. Ik ben nu 3 maanden bezig om een terugbetaling te krijgen, maar tot op heden zonder succes.
De laatste twee gesprekken met de klantenservice werd er zelfs gezegd dat ze niets meer konden doen. Kortom geld weg en geen telefoon.
Iemand tips wat nu te doen? Aangifte?
Hi Irma, uiteraard geen dank en goed dat je bij me terugkomt! Ik snap volkomen dat het zo gaat voelen na 3 maanden. Ik weet dat als er zoiets gebeurd, bijvoorbeeld een vermiste betaling of dat er iets niet lekker loopt bij een terugstorting dat het echt even kan duren. Ik zie dat meerdere collega's onze financiële afdeling aan het 'pushen’ zijn om spoedig een antwoord te geven, ik zie namelijk nog geen reactie op de vraag die uitstaat in de case. Ik zie wel dat mijn collega je zaterdag heeft geprobeerd te bellen, maar dat hij je niet kon bereiken. Of hij een update heeft dat durf ik nu niet te zeggen en hij is vandaag ook niet aanwezig, maar ik heb hem direct een berichtje gestuurd om te vragen of hij een update voor ons heeft.
Ik gok dat de verandering naar Odido ook extra wachttijd met zich mee brengt., maar voor nu is het echt nog afwachten. Wij zijn ermee bezig en we blijven er achteraan gaan voor je tot je het geld terug hebt!
Bekijk origineel bericht