In mei 2020 heb ik de sim-only van mijn moeder opgezegd (stond op mijn naam). Heb toen netjes een bevestigingsmail gekregen, maar nog steeds wordt iedere maand bovenop mijn eigen abonnement geld afgeschreven. Kunnen jullie hier naar kijken?
E-mail van 6 mei 2020:
Bevestiging opzeggen Tele2-abonnement
Beste meneer (..),
We hebben je aanvraag ontvangen om je mobiele abonnement met nummer 06-xxxxxx76 op te zeggen. Jammer dat je weggaat! Natuurlijk zorgen we ervoor dat alles netjes wordt afgerond.
Het duurt maximaal 10 werkdagen voordat je opzegging is verwerkt. Het kan zijn dat we nog vragen voor je hebben, dan bellen we je op. Dat doen we met een afgeschermd nummer.
Eindfactuur
Kort na de einddatum van je contract ontvang je van ons nog de eindfactuur. Als je nog vragen hebt over deze factuur of over je opzegging, check dan deze pagina.
Heb je spijt? Neem dan contact op via 020-7544465 (normaal tarief). Want je kunt altijd weer terugkomen.
We houden contact.
Tele2