Ik heb zojuist mijn factuur zelf betaald bij jullie en er staat dat ik nog niet betaald heb plus mijn simkaart is geblokkeerd en daardoor kan ik niet naar de klantenservice bellen. Kunnen jullie mij hierbij helpen?
Ik heb zojuist mijn factuur zelf betaald bij jullie en er staat dat ik nog niet betaald heb plus mijn simkaart is geblokkeerd en daardoor kan ik niet naar de klantenservice bellen. Kunnen jullie mij hierbij helpen?
Beste antwoord door Marciano van Tele2
Hey Roel, goed dat je je factuur hebt betaald! Ik zie hem nog niet in het systeem, dus die zal nog verwerkt moeten worden.
Ik kan je wel helpen om de blokkades op te heffen, maar ik zie dat je waarschijnlijk Malware op je toestel hebt. Dus ik moet je vragen om eerst je toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen (vergeet geen back-up te maken van je gegevens) en eventueel ook een virusscanner te installeren, zodat je niet weer in dezelfde situatie terecht komt. Dat zou natuurlijk zonde zijn.
Als je je toestel terug hebt gezet naar de fabrieksinstellingen mag ik de blokkade opheffen! Let me know, dan ga ik gelijk voor je aan de slag.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.