beantwoord

Extra servicekosten

  • 27 October 2022
  • 3 reacties
  • 72 x bekeken

Hallo 

ik heb zogenaamd onverklaarbare service nummer gebeld 2 keer 1 keer 3 min en 1 keer 16 minuten die heeft mij 20€ extra bovenop mijn abnomentskosten gekost,met een medewerker gebeld en zegt dat ik dit nummer heb gebeld ik weet dat ik het nummer niet heb gebeld. Ik heb dit nummer nog een keer met 2 verschillende nummers geprobeerd te bellen en het nummer bestaat niet! Ik bel nooit naar reclame bureaus, het enige nummer dat ik mischien 1 keer in het jaar bel is huisarts post.gebeld met de provider en er  kan ook niet achterhalen van wie dit nummer is, mijn telefoon is niet gestolen en ook door niemand anders gebruikt, ik heb deze dag gewerkt en heb mijn telefoon de hele dag in mijn zak gehad. De factuur is al betaald ik wil alleen weten of oplichters ook telefoonnummers kunnen omzeilen of wat dan ook.

 

icon

Beste antwoord door eric 28 October 2022, 17:03

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

De systemen van Tele2 “verzinnen” geen gesprekken. Op de factuur details zie je precies op welke dag en tijdstip die gesprekken gemaakt zijn. Maar je zegt dat die nummers niet bestaan? Welke nummers zijn het dan?

Ik heb dit nummer gebeld 09060206.

Voor zover ik me kan herinneren heb ik geen telefoonnummer gebeld die me weer op zijn beurt door heeft geschakeld.

 

Reputatie 7
Badge +12

Dit nummer staat bekend om een hoge ranking in Google te kopen en als jij dan zoekt op een klantenservice van een bedrijf zie je hen als eerste. Er zijn helaas meerdere van dit soort bedrijven actief. De ACM kan niet optreden omdat ze toch iets van een dienst bieden. Maar dat dit heel duur is, en er altijd alternatieve nummers zijn is wel een feit. Hieronder nog zo'n voorbeeld.

 

Het 0906 is echt gebelt vanaf jouw telefoon, denk dus na wat je de volgende keer belt als je een bedrijf wilt bellen. Neem niet zomaar een link van Google, maar kijk op de website van dat bedrijf / instantie zelf

Reageer