Op 28-12-2020 heb ik mijn toestelkrediet afgelost. Na uren lang bellen en mailen is deze echter nog steeds niet verwerkt. Ze kunnen mijn betaling namelijk niet achterhalen. Op 7 januari 2021 een mail gestuurd naar betalingsbewijs_service@tele2.nl met de bewijzen van betaling. Binnen 10 werkdagen zou ik reactie krijgen en ook weer geen response of hulp vanuit Tele2. Inmiddels is mijn case doorgezet naar een of ander specialisten team maar nu een maand verder nog steeds 0,0 reactie vanuit Tele2. Factuur van januari is inmiddels ook afschreven en nog steeds staat er in MijnTele2 dat ik nog niet heb afgelost. Mijn hypotheek is inmiddels afgekeurd en ik vind dit echt te schandalig voor woorden. Omdat ik geen idee vertrouwen meer heb is inmiddels kassa ook ingeschakeld. Weet iemand nog wat ik kan doen om simpelweg mijn bkr-registratie weg te krijgen aangezien ik al een maand geleden heb betaald?
Afbetaling van een toestel gaat normaal via ideal. waarom heb je het nu handmatig overgemaakt? Dat kost inderdaad meer tijd, zeker omdat er (nog) geen factuur is waartegen je betaling moet worden geboekt.
Ik heb hem gewoon via iDeal afgelost middels de button toestelkrediet aflossen die je terug kan vinden bij abonnement in mijn Tele2. Ik snap daarom niet hoe dit zo is gekomen.
Hoi
Snap je punt volkomen! Sta ons toe je hierbij te helpen. Zou je daarvoor je klantgegevens (klantnummer e.d.) in je profiel willen plaatsen? Dan kan het team sneller jouw case erbij pakken. De community staat voor je klaar!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.