Op 28-12-2020 heb ik mijn toestelkrediet afgelost. Na uren lang bellen en mailen is deze echter nog steeds niet verwerkt. Ze kunnen mijn betaling namelijk niet achterhalen. Op 7 januari 2021 een mail gestuurd naar betalingsbewijs_service@tele2.nl met de bewijzen van betaling. Binnen 10 werkdagen zou ik reactie krijgen en ook weer geen response of hulp vanuit Tele2. Inmiddels is mijn case doorgezet naar een of ander specialisten team maar nu een maand verder nog steeds 0,0 reactie vanuit Tele2. Factuur van januari is inmiddels ook afschreven en nog steeds staat er in MijnTele2 dat ik nog niet heb afgelost. Mijn hypotheek is inmiddels afgekeurd en ik vind dit echt te schandalig voor woorden. Omdat ik geen idee vertrouwen meer heb is inmiddels kassa ook ingeschakeld. Weet iemand nog wat ik kan doen om simpelweg mijn bkr-registratie weg te krijgen aangezien ik al een maand geleden heb betaald?
Beste antwoord door eric
Bekijk origineel bericht