beantwoord

Betalingsachterstand maar wel betaald

  • 28 January 2021
  • 7 reacties
  • 273 x bekeken

Reputatie 3

Hallo,

Ik krijg vandaag een melding in de app dat ik niet op tijd heb betaald, terwijl het netjes van mijn rekening is afgegaan. Het is ook een beetje een rare melding, want ik heb €0,00 betalingsachterstand. Hieronder staat een screenshot. Is Tele2 bezig met onderhoud van het systeem of zo?

 

icon

Beste antwoord door Mercury78 28 January 2021, 20:23

Bekijk origineel bericht

7 reacties

Heb exact hetzelfde, ook een betalingsachterstand van 0 euro. Zal wel verholpen worden, zag ergens een melding dat betalingsverwerkingen dan moeten zijn verwerkt dus even afwachten denk ik

Ik zou er toch even achter aan gaan. ik heb op de tele2 twitter klachten voorbij zien komen van mensen die afgesloten werden vanwege deze betaalachterstand van 0 euro.

 

Zie: https://twitter.com/aoidaffodil/status/1351849079542865920

 

Gaat iets niet helemaal goed volgens mij...

Heb contact opgenomen met de LiveChat, probleem is bekend en het is een kleine storing waar aan gewerkt wordt. Met wat geduld zal dit dus waarschijnlijk geen probleem moeten zijn.

 

Hoop dat dit zo helpt voor iedereen die op dit topic stuit 👍🏻

Reputatie 3

Ik had contact gehad met de klantenservice, ik moest een betalingsbewijs opsturen. Dus dat heb ik gedaan. Maar als het een storing is, zal Tele2 het wel oplossen.

Ik had contact gehad met de klantenservice, ik moest een betalingsbewijs opsturen. Dus dat heb ik gedaan. Maar als het een storing is, zal Tele2 het wel oplossen.

 

In ieder geval hou ik het nog even in de gaten, anders neem ik volgende week weer contact op. Ook toevallig je contract veranderd deze maand? Ik dacht dat het daar aan kon liggen..

Reputatie 3

In de Tele2 app staat nu dat ik betaald heb, ik heb mijn contract niet veranderd deze maand. Hieronder een screenshot. Dus alles is weer ok!

 

Reputatie 6

@Mercury78 Er ging inderdaad iets niet helemaal lekker, nu weer wel! Gelukkig heb je dat zelf ook al gezien. Goed weekend!

 

Reageer