Hoi ik heb vandaag de rekening betaald. Normaal krijg ik een pop up en staat er yes u heeft betaald. Dat kreeg ik vandaag niet. Het bedrag staat nog steeds open maar is wel
gewoon afgeschreven
Hoi ik heb vandaag de rekening betaald. Normaal krijg ik een pop up en staat er yes u heeft betaald. Dat kreeg ik vandaag niet. Het bedrag staat nog steeds open maar is wel
gewoon afgeschreven
Beste antwoord door Marciano van Tele2
Hoi,
Bedankt voor je 06-nummer! Ik heb hem wel even uit je reactie verwijderd, anders kan iedereen ‘m zien. Er zijn op dit moment problemen waardoor iDeal betalingen niet goed verwerkt worden. De betaling blijft hangen op een tussenrekening. Daardoor kan het lijken alsof er een openstaande rekening niet betaald is. Mijn collega’s van IT zijn hiervan op de hoogte en werken eraan.
Je zal nooit teveel betalen, dus geen zorgen! Dit wordt inderdaad met je volgende factuur verrekend (als de problemen zijn opgelost). Komt helemaal goed, ik kan alleen niet zeggen hoelang m’n collega’s hiervoor nodig hebben. 😄
Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.