Goedendag,ik heb een mobiel abonnement en heb perongeluk handmatig een factuur bedrag overgemaakt naar een ander rekeningnummer van tele 2. Die van (vast) en ik heb geen eens vast.
Ik heb contact opgenomen met XXXX en heb ze bewijs laten zien dat ik het heb over gemaakt naar vast en gevraagd of ze het bedrag naar het goede rekening nummer van mobiel kunnen storten of verrekenen. Dat is nu ongeveer 3 weken geleden en ik heb geen gehoor gehad en er is ook niets terug gestort of verrekend.
Graag wil ik dit opgelost hebben want ik zit nu met een openstaande factuur die eigenlijk al betaald is en ik ben niet van plan dubbel te betalen. Enige wat ze hoeven te doen is het terug storten naar
Juiste rekeningnummer of verrekenen.
Als iemand hierbij kan helpen zou heel fijn zijn!
Moderator edit: dit e-mailadres wordt niet langer gebruikt en is daarom verwijderd.
Gebruik altijd het contactformulier wanneer je een vraag hebt die anderzijds niet beantwoord kan worden: Odido Service is er voor je | Odido.