Vanuit Tele2 heb ik de volgende mail ontvangen en ik wil graag antwoorden op deze mail. Dus via deze weg. (graag ontvang ik ook een antwoord en oplossing, zodat we beide kunnen doorgaan tot de orde van de dag)
Ontvangen mail:
BETAALACHTERSTAND: ZO BETAALD! Kenmerk: TH01/1.20574679 | |
Beste Stef, Je hebt een betaalachterstand van € 225. Wil je niet worden afgesloten? Betaal snel Je betaalt je factuur gemakkelijk en veilig via iDEAL. Doe dit binnen 5 dagen! Dan voorkom je afsluiting en extra incassokosten van € 40,- plus wettelijke rente. Ook kost het € 28,- om je weer aan te sluiten. Zonde toch?
Als je ondertussen al hebt betaald, kan je deze e-mail natuurlijk meteen weggooien. Dubbelcheck je IBAN Nog een tip: check nog even je rekeningnummer in MijnTele2. Dan weet je dat de afschrijving de volgende keer wel goed gaat. Meer weten Check alle info en tips over betalen op tele2.nl/over-betalen. We houden contact. Tele2 |
Mail die ik graag wil terugsturen:
LEVERINGSACHTERSTAND: ZO GEFIXT!
Nog een tip: check nog even je diensten in MijnTele2. Dan weet je dat het op tijd leveren van mijn telefoon de volgende keer wel goed gaat.
Check alle info en tips over optijd leveren op https://www.youtube.com/watch?v=y6120QOlsfU
Stef