Ik heb mijn openstaande factuur 2x betaald gisteren maar ik ben nog steeds afgesloten. Wanneer word ik weer aangesloten? Ik heb al 30x me telefoon uit en aan gedaan. En de 24uur is ook al voorbij.
Er waren tot en met vanmorgen grote aanpassingen aan hun systemen. Bel even de klantenservice. Dit kunnen ook direct aansluitingen weer “ AAN” zetten.
Hoi
Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen om je zo snel mogelijk weer aan te sluiten.
Het klopt wat eric aangeeft, hierdoor zijn betalingen niet direct verwerkt. Is het inmiddels gelukt om weer aangesloten te worden? Want anders help ik je hier meteen mee. Om jou aan te sluiten heb ik een betaalbewijs nodig en deze kan je op verschillende manieren naar mij toe sturen. Stuur mij een privébericht en dan leg ik het helemaal uit en help ik jou zo snel mogelijk verder.
Ik hoor graag van je!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.