Nadat ik de hele TELE2 website heb afgespeurd om een email te zoeken, ben ik op dit forum terecht gekomen omdat ik niet met de klantenservice kan bellen. Ik ben in december weg gegaan van TELE2 vanwege een combodeal met me tv provider, dus ik heb me abonnement destijds afgekocht. Nu heb ik me bij t-mobile aangemeld en nummer behoud aangevraagd omdat dat erg belangrijk is vanwege me zakelijke contacten die me privé bellen. Destijds 120 euro was het om me abonnement af te kopen alleen TELE2 had destijds een server switch, me verzoek voor nummer behoud werd afgewezen. Raar want ik heb toch duidelijk een boel geld betaald om te switchen.
Vervolgens heb ik het T-mobile abbonement lopen maar tegelijkertijd blijft TELE2 actief, ik dus meerdere malen naar de klantenservice bellen en er wordt me 2 keer wat anders gezegd maar de laatste keer dat ik belde weer het overzetten van de server verhaal. Ik netjes gewacht maar wel constant facturen krijgen van TELE2 na het afkopen. Ik heb net een factuur ontvangen van 50 euro voor februari( na het afkopen van mijn abonnement. Vervolgens ook van t-mobile een factuur ontvangen van 55 euro terwijl ik dat nummer nog niet eens gebruik. Nu dus 110 euro aan de telefoon kwijt deze maand en vanwege covid krijg ik ook erg weinig salaris.
Ik vind het absoluut niet netjes hoe door het overzetten van de servers mijn abbonement na afkopen toch verlengd wordt. Nu komt het mooie: opnieuw nummer behoud aangevraagd en er staat : op 29-04-2021 wordt je nummer overgezet. dus oftewel elke maand dubbele kosten omdat tele2 de servers overzet. Ik ben zwaar ontevreden terwijl ik in december na het opzeggen van me abonnement als zeer tevreden klant wegging maar ik moet nu zwaar bezuinigen in de boodschappen om nog rond te komen.
Ik ga hier zeker werk van maken om me geld terug te krijgen desnoods mensen waarschuwen voor deze praktijken.