Skip to main content
beantwoord

Zonnet webmail inloggen lukt al maanden niet


  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties

Ik probeer al vanaf februari met regelmaat in te loggen op mijn zonnet webmail maar dit wilt nog steeds niet lukken. Wat ik al heb geprobeerd is:

  • meerdere keren geprobeerd een nieuw wachtwoord aan te vragen en met dit nieuwe wachtwoord in te liggen. Geen succes.
  • meerdere keren de cookies verwijderd. Geen succes.
  • elk mogelijk wachtwoord geprobeerd die ik gebruik voor andere accounts. Ook geen succes.
  • via de chat contact opgenomen met de klantenservice. Ik kreeg alleen te horen dat er vanaf 16 maart een storing is met het aanvragen van nieuwe wachtwoorden. Ook gevraagd of er mogelijk ergens een blokkade op stond maar daar kreeg ik geen antwoord op. Was dus ook geen succes (en vrij onbehulpzaam trouwens).

De meldingen die ik het meeste krijg is ‘Te veel mislukte inlogpogingen. Probeer het later nogmaals.’ Echter als ik de cookies verwijder krijg ik de melding dat de site niet bereikbaar is.

Ik hoop dat iemand me via deze weg wel zou kunnen helpen?

Beste antwoord door Jasper van Tele2

Bedankt voor alle gegevens. Ik heb je mailadres gedeblokkeerd dus wijzig a.u.b. zo snel mogelijk je wachtwoord. 

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Jacco
Goldmember
Forum|alt.badge.img+4
  • Superuser
  • 225 reacties
  • 26 mei 2020

Hi ShawnK,

Wat vervelend dat je al zolang bezig bent met het herstellen van je wachtwoord. Als je ondertussen even voor zorgt dat je profiel goed ingevuld is (mocht je dit niet gedaan hebben) kunnen de moderators je gemakkelijker helpen. 


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 26 mei 2020
Jacco schreef:

Hi ShawnK,

Wat vervelend dat je al zolang bezig bent met het herstellen van je wachtwoord. Als je ondertussen even voor zorgt dat je profiel goed ingevuld is (mocht je dit niet gedaan hebben) kunnen de moderators je gemakkelijker helpen. 

Hoi Jacco, Ik heb al mijn gegevens al ingevuld bij mijn profiel op dit forum als op MijnTele2. Maar bedankt voor de tip!


Ik kan voor je nakijken of misschien je mailadres geblokkeerd is. Ik heb hier wel de volgende gegevens voor nodig: om welk mailadres gaat het? je naam, volledig adres, geboortedatum en klantnummer. Dit kun je sturen in een privébericht

 

Hier stuur je een privébericht naar Jasper


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 27 mei 2020
Jasper van Tele2 schreef:

Ik kan voor je nakijken of misschien je mailadres geblokkeerd is. Ik heb hier wel de volgende gegevens voor nodig: om welk mailadres gaat het? je naam, volledig adres, geboortedatum en klantnummer. Dit kun je sturen in een privébericht

 

Hier stuur je een privébericht naar Jasper

Ik heb je een bericht gestuurd. Alvast bedankt!


Bedankt voor alle gegevens. Ik heb je mailadres gedeblokkeerd dus wijzig a.u.b. zo snel mogelijk je wachtwoord. 


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 27 mei 2020

Bedankt. Het is eindelijk gelukt!
Heel erg bedankt voor je hulp.


Graag gedaan :)