Skip to main content

Hoe kan ik hier in vredes naam een einde aan maken, en waar kan ik dit melden bij tele2.

Hoe krijg ik de afzender geblokkeerd?

 Ik krijg dagelijks meerdere phishing mails binnen en ik wordt er nu echt gierend gek van.

De phishing afdeling van t-mobile heeft al laten weten dat ze phishing via tele2 niet in behandeling willen nemen, waar moet ik dan wel zijn?

 

Ah dat wist ik niet, excuses! Ik zal eens navraag doen of dit topic nog gebruikt kan worden of dat ze het liever op een andere manier gemeld willen hebben. Dit topic staat namelijk nog wel bij de interne procedures voor de klantenservice.


Het leek even opgelost, helaas vanmorgen weer een nieuwe phishing mail gekregen, weer nieuwe afzender. Zal ik hem meteen maar weer aan je doormailen @Floor109 ? Ik neem aan dat er nog steeds geen centraal meld topic is hiervoor?

 

Heb jij ook weer last @theocoppes ?

 


Ja, maar die van Anne komen momenteel niet meer. 

Vanmorgen van gezondheidscentrum, en gisteren en eergisteren exclusief moment.

Drie voor dit weekend valt mee.

Ik laat ze nog ff staan. 

Die van Annemartens waren er soms meer dan 10 per dag. Daar had ik er een paar van naar de fraudehelpdesk.nl gestuurd. 

Zal ik met deze ook doen. 

 


Ja die van gezondheidscentrum heb ik dus ook… Ik zal nog even afwachten of floor nog reageert vandaag, ik hoop dat hij het niet te druk heeft…

 

Verder stuur ik alles standaard door naar fraudehelpdesk en ACM


Vers van de pers

RIJKSOVERHEID

steunpakket activeren

klik hier! 


Het leek even opgelost, helaas vanmorgen weer een nieuwe phishing mail gekregen, weer nieuwe afzender. Zal ik hem meteen maar weer aan je doormailen @Floor109 ? Ik neem aan dat er nog steeds geen centraal meld topic is hiervoor?

 

Heb jij ook weer last @theocoppes ?

 

Stuur maar door! Ik ga nog even navraag doen over het algemene meld-topic


Als het goed is kun je weer bij dit topic komen

 


Ja, ik kan het topic weer zien! Mocht ik meer krijgen dan meld ik het daar wel!


Ontzetten bedankt @Floor109 , je brengt echt voor mij weer het vertrouwde tele2 gevoel terug, waarbij er naar je geluisterd wordt, en ook gehandeld wordt! Ik waardeer dat enorm.

 

Opgelost!


Shilka, ook geen last meer van

Exclusief moment? 

Die krijg ik nog dagelijks. 

De rest is ff rustig. 


Nee die heb ik nooit gehad. Had je deze al naar floor doorgestuurd de laatste keer?

Wat voor mail is het, heb het even gegoogled, maar vind alleen een valse Vattenfall site in Spanje, is dat wat je krijgt?

En anders melden in het topic wat Floor aangegeven heeft; 

 

 


Ik ben niet zo handig! Ik kan op doorsturen klikken, dan moet ik een mailadres invullen. 

Het zijn dagelijks verschillende mails. 

Van

Exclusief moment • Info@news.exclusiefmoment.nl

calle de l'equador, 75 08029 Barcelona

Elke dag een ander aanbod

Reserveer hier uw Postzegelvel “Lady Diana of England 60th Anniversary 1961-2021” alleen nog hier met korting (op = op!)
Bestel snel: Alleen vandaag van € 9,50

voor slechts € 4,50 + Winkans !!

En

Wat weet je over MS

En

Win een Nest thermostaat

En

Jouw mening is ons cadeau bonnen waard

 


Als je in webmail een spam mail selecteert in de lijst in het postvak in, kun je rechtsboven op de 3 puntjes (meer) klikken en dan ‘opslaan' selecteren. Dan wordt de mail als bestand opgeslagen. Je kunt dan een mail aan floor opmaken naar het adres wat je in prive bericht hebt gekregen, en het opgeslagen bestand gewoon op die mail slepen zodat deze als bijlage wordt bijgevoegd, en dan versturen.


Hoi Shilka, nou snap ik het! 

Bedankt. 

 

Prettige feestdagen!