Hallo, sinds 2 maanden kunnen wij niet meer mails versturen. Ontvangen van mails is geen probleem. Wij hebben een Tele2 emailadres wat gekoppeld is aan Outlook. Dit hebben wij al jaren zo en tot 2 maanden terug nooit geen problemen gehad. Als wij een mail verzenden komt die wel in de map "Verzonden " te staan maar de mail komt niet binnen bij de ontvanger. Dit probleem is zowel op de laptop als op onze telefoons (1x Samsung + 1x IPhone). Wij krijgen daarna een mail binnen met onderstaande foutmelding:
This is the mail system at host smtp02.tele2.isp-net.nl.
I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.
For further assistance, please send mail to postmaster.
If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.
The mail system
<munckhofcastro@tele2.nl>: host out.se.isp-net.nl.82.215.18.3] said: 451 Your
account has been locked. Please contact your administrator. (in reply to
end of DATA command)
Ik heb diverse keren met Tele2 gebeld hierover maar helaas geen oplossing. Want mailen vanuit de webmail van Tele2 lukt wel dus zegt Tele2 dat het probleem niet bij hun ligt. Diverse computer-techneuten heb ik al ingeschakeld hiervoor maar die kunnen het probleem ook niet vinden/verhelpen. Volgens hen zit het probleem toch bij Tele2. Onze instellingen staan overal goed dus daar ligt het ook niet aan.
Wie kan ons hiermee helpen ?